פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/10/2006 13:16 לימורית מאת:
הללי יקרה, כותרת:
בהנחה שאכן האהחנה שנעשתה היא נכונה ומדובר בסקרלטינה, קודם כל חשוב טיפול אנטיביוטי כי מדובר בזיהום סטפרטוקוקלי. לרוב לאחר יומיים שלושה ההרגשה הכללית משתפרת.
לגבי הפריחה- יש כאלו שמגרדים ויש כאלו שלא.
מצטרפת להמלצה של גילי אבישי- למרוח אלוורה. להתתדל לא לפצוע את העור בגירוד כדי לא להחדיר זיהום לרקמות עמוקות. במידה וזה קורה שטיפות של מים עם סבון.
אפשר גם לקחת טיפות פנסטיל.
תרגישו טוב !!
בריאות !
לימורית

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/10/2006  23:50 אמבטיית שיבולת שועל עושה פלאים: - maia
12/10/2006  23:53 מאיה תודה רבה! כרגע היא יצאה מאחת - הללי
13/10/2006  00:04 מסכנונה - גילי אבישי
13/10/2006  00:05 אם במקרה יש לך אלופירסט-יש הגורסים שזה מחולל פלאים לגרוד... (ל"ת) - גילי אבישי
13/10/2006  00:12 גילי- תודה. נראה לי שהלילה נצליח לנסות את הכל... - הללי
13/10/2006  00:26 אפשר וגם - גילי אבישי
13/10/2006  07:17 מה זה בכלל סקרלטינה ? זו לא מחלה שנעלמה מהעולם? שנית? - גלה
13/10/2006  07:22 קראתי באינטרנט אז אין צורך לענות לי. - גלה
13/10/2006  10:14 גילי-תודה רבה! ניסינו כמעט הכל. מקוה שלא יחזור הסיוט הזה. הבוקר היא נראית טוב יותר. וגלה- תודה. (ל"ת) - הללי
13/10/2006  22:42 לימורית- תודה רבה. היא אכן מקבלת אנטיביוטיקה - הללי
14/10/2006  10:01 הרבה בריאות !! החלמה מהירה ! (ל"ת) - לימורית
14/10/2006  14:05 שתחלים במהירות. ועדכנינו נא (ל"ת) - רותי 'קרני הורוביץ
14/10/2006  18:47 הללי, לנו היה סקרלטינה לפני כחודשיים - שין
14/10/2006  21:12 תודה תודה לכולכן, הקטנה כבר מרגישה מצוין רק הפריחה לא עוברת. תישאר איתי בבית כמה ימים. - הללי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש