בהנחה שאכן האהחנה שנעשתה היא נכונה ומדובר בסקרלטינה, קודם כל חשוב טיפול אנטיביוטי כי מדובר בזיהום סטפרטוקוקלי. לרוב לאחר יומיים שלושה ההרגשה הכללית משתפרת. לגבי הפריחה- יש כאלו שמגרדים ויש כאלו שלא. מצטרפת להמלצה של גילי אבישי- למרוח אלוורה. להתתדל לא לפצוע את העור בגירוד כדי לא להחדיר זיהום לרקמות עמוקות. במידה וזה קורה שטיפות של מים עם סבון. אפשר גם לקחת טיפות פנסטיל. תרגישו טוב !! בריאות ! לימורית
|
תוכן התגובה:
|