כבר מאתמול (אתמול נעשתה האבחנה ומיד רצתי לעשות חיפוש באינטרנט והבנתי כל מיני דברים כולל תשובה שלך מהעבר בנושא) אבל בשום מקום לא היה כתוב שהפריחה מגרדת. לכן לא הייתי מוכנה לכך. בכל מקרה היום הילדה כבר הרגישה הרבה יותר טוב. אני מקוה שהיא תישן סוף סוף טוב הלילה. כשהגדול (או כשאני, או בעלי או התינוקת) יתחיל לפתח את הסימפטומים כבר אהיה מוכנה יותר... שוב תודה על תשובתך ועל האיחולים.
|
תוכן התגובה:
|