פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/10/2006 22:42 הללי מאת:
לימורית- תודה רבה. היא אכן מקבלת אנטיביוטיקה כותרת:
כבר מאתמול (אתמול נעשתה האבחנה ומיד רצתי לעשות חיפוש באינטרנט והבנתי כל מיני דברים כולל תשובה שלך מהעבר בנושא) אבל בשום מקום לא היה כתוב שהפריחה מגרדת. לכן לא הייתי מוכנה לכך.
בכל מקרה היום הילדה כבר הרגישה הרבה יותר טוב. אני מקוה שהיא תישן סוף סוף טוב הלילה.
כשהגדול (או כשאני, או בעלי או התינוקת) יתחיל לפתח את הסימפטומים כבר אהיה מוכנה יותר...
שוב תודה על תשובתך ועל האיחולים.



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/10/2006  23:50 אמבטיית שיבולת שועל עושה פלאים: - maia
12/10/2006  23:53 מאיה תודה רבה! כרגע היא יצאה מאחת - הללי
13/10/2006  00:04 מסכנונה - גילי אבישי
13/10/2006  00:05 אם במקרה יש לך אלופירסט-יש הגורסים שזה מחולל פלאים לגרוד... (ל"ת) - גילי אבישי
13/10/2006  00:12 גילי- תודה. נראה לי שהלילה נצליח לנסות את הכל... - הללי
13/10/2006  00:26 אפשר וגם - גילי אבישי
13/10/2006  07:17 מה זה בכלל סקרלטינה ? זו לא מחלה שנעלמה מהעולם? שנית? - גלה
13/10/2006  07:22 קראתי באינטרנט אז אין צורך לענות לי. - גלה
13/10/2006  10:14 גילי-תודה רבה! ניסינו כמעט הכל. מקוה שלא יחזור הסיוט הזה. הבוקר היא נראית טוב יותר. וגלה- תודה. (ל"ת) - הללי
13/10/2006  13:16 הללי יקרה, - לימורית
14/10/2006  10:01 הרבה בריאות !! החלמה מהירה ! (ל"ת) - לימורית
14/10/2006  14:05 שתחלים במהירות. ועדכנינו נא (ל"ת) - רותי 'קרני הורוביץ
14/10/2006  18:47 הללי, לנו היה סקרלטינה לפני כחודשיים - שין
14/10/2006  21:12 תודה תודה לכולכן, הקטנה כבר מרגישה מצוין רק הפריחה לא עוברת. תישאר איתי בבית כמה ימים. - הללי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש