בגיל מסויים מצמצמים את טווח הטעמים שלהם. תינוקות שבהתחלה היו פתוחים מאוד להתנסויות חדשות, משנים את טעמיהם וכוללים הרבה פחות דברים, תוך אי רצון לנסות דברים חדשים. בתי הבכורה מעולם לא הצטיינה בזה- הלוואי שהיתה מסכימה לאכול משהו ממה שכתבת ברשימה- מאז ומעולם התקיימה רק על כל מה שאת מכנה "תזונה לקויה". אבל בתי הקטנה התחילה בתור תינוקת פתוחה מאוד להכל- וכיום בגיל שנה וחצי כבר מוכנה לאכול הרבה פחות דברים- המגוון הצטמצם. אני יודעת שזו תופעה מוכרת.
|
תוכן התגובה:
|