פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
25/11/2006 21:40 רוית ב' מאת:
הרבה ילדים כותרת:
בגיל מסויים מצמצמים את טווח הטעמים שלהם. תינוקות שבהתחלה היו פתוחים מאוד להתנסויות חדשות, משנים את טעמיהם וכוללים הרבה פחות דברים, תוך אי רצון לנסות דברים חדשים. בתי הבכורה מעולם לא הצטיינה בזה- הלוואי שהיתה מסכימה לאכול משהו ממה שכתבת ברשימה- מאז ומעולם התקיימה רק על כל מה שאת מכנה "תזונה לקויה".
אבל בתי הקטנה התחילה בתור תינוקת פתוחה מאוד להכל- וכיום בגיל שנה וחצי כבר מוכנה לאכול הרבה פחות דברים- המגוון הצטמצם. אני יודעת שזו תופעה מוכרת.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/11/2006  21:41 לא אוכלת ירקות - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
25/11/2006  21:42 ועוד משהו: - טובה קראוזה
25/11/2006  21:54 הי טובה - תודה - לי
26/11/2006  08:10 האם יש לך אפשרות "להציץ" על הגן בשעת האכילה? - אורנה דן
26/11/2006  08:40 ארנה - לי
26/11/2006  09:27 ואני חושבת - גילי אבישי
27/11/2006  13:26 דיברתי עם הגננות - לי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש