פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/11/2006 08:10 אורנה דן מאת:
האם יש לך אפשרות "להציץ" על הגן בשעת האכילה? כותרת:
אצלנו במעון היו חלונות שההורים יכולים להסתכל ומבפנים לא רואים אותם. ייתכן שהגננות יותר מידי משדלות לאכול, מה שמיותר אצל בתך, ואולי גורם לה אנטי. אולי היא ראתה שכל הילדים הם אנטי ירקות והחליטה להיות "אין".
יחד עם זאת, אני לא ממש מסתמכת על מה שהילדים מספרים לי שהם אכלו. לפעמים הם זוכרים פרט אחד ולא את האחרים. אגב, הילדים שלי תמיד נתנו תשובות לא מעודכנות. למשל מה היה לארוחת בוקר? קורנפלקס (אני יודעת שקורנפלקס היה אתמול, אבל היה להם נחמד להיזכר) כנ"ל לגבי ארוחת צהריים (מרק. גם ביום שלא היה מרק).
בקיצור, המצב עצוב, אני חושבת שהוא לא תלוי באוכל עצמו אלא באוירה שנוצרת שם סביב האוכל, וכדאי לך לברר את זה.
אולי את צריכה להגיד למטפלות שאותה לא צריך להכריח, ולתת לה לאכול לבד. אולי זה יחזיר לה את הסקרנות הטבעית לגבי אוכל.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/11/2006  21:40 הרבה ילדים - רוית ב'
25/11/2006  21:41 לא אוכלת ירקות - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
25/11/2006  21:42 ועוד משהו: - טובה קראוזה
25/11/2006  21:54 הי טובה - תודה - לי
26/11/2006  08:40 ארנה - לי
26/11/2006  09:27 ואני חושבת - גילי אבישי
27/11/2006  13:26 דיברתי עם הגננות - לי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש