פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
27/11/2006 13:26 לי מאת:
דיברתי עם הגננות כותרת:
ומסתבר שבגן היא דווקא כן אוכלת ירקות מבושלים. מה שהיא לא כל כך אוכלת שם זה דוקא בשר ועוף וכו'. בקיצור - אין שום קשר בין מה שאני רואה בבית לבין מה שקורה בגן. זה נראה כאילו המנות העיקריות בגן פחות טעימות לה באמת מאז שהתחלפה סייעת אבל אין לי מה לעשות כי לכל הילדים זה דווקא יותר טעים (הסייעת באמת נראית כמו מישהי שיודעת לבשל טוב...). אז ביקשתי שישתדלו ונתתי רעיונות לעוד דברים ובינתיים אני אנסה בבית מבלי לעשות מזה אישו...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/11/2006  21:40 הרבה ילדים - רוית ב'
25/11/2006  21:41 לא אוכלת ירקות - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
25/11/2006  21:42 ועוד משהו: - טובה קראוזה
25/11/2006  21:54 הי טובה - תודה - לי
26/11/2006  08:10 האם יש לך אפשרות "להציץ" על הגן בשעת האכילה? - אורנה דן
26/11/2006  08:40 ארנה - לי
26/11/2006  09:27 ואני חושבת - גילי אבישי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש