ומסתבר שבגן היא דווקא כן אוכלת ירקות מבושלים. מה שהיא לא כל כך אוכלת שם זה דוקא בשר ועוף וכו'. בקיצור - אין שום קשר בין מה שאני רואה בבית לבין מה שקורה בגן. זה נראה כאילו המנות העיקריות בגן פחות טעימות לה באמת מאז שהתחלפה סייעת אבל אין לי מה לעשות כי לכל הילדים זה דווקא יותר טעים (הסייעת באמת נראית כמו מישהי שיודעת לבשל טוב...). אז ביקשתי שישתדלו ונתתי רעיונות לעוד דברים ובינתיים אני אנסה בבית מבלי לעשות מזה אישו...
|
תוכן התגובה:
|