תודה על התשובות. אין אצלנו מצב להסתכל עליהם מבלי שהם יראו אותנו ז"א שהאופציה היחידה היא לבוא ולשבת איתה כשהם אוכלים ואני חוששת שזה רק ילחיץ. או יבלבל אותה יותר. כבר בהתחלה אמרו לי הגננות שהילדה אוכלת לבד ואף אחד לא מתערב לה כי היא לא מוכנה שיתקרבו אליה או יעזרו לה. היא אוכלת מה שהיא אוכלת וכשהיא מסיימת היא מסיימת . והיא גם תמיד אכלה טוב ומגוון. בהתחלה הן עוד אמרו לי שהיא הדוגמה בגן לילד שאוכל מגוון. מכאן אני מבינה שלא ניסו לעזור לה או ללחוץ עליה. אבל אולי מאד שיבחו את האכילה שלה ואולי זה פעל הפוך כי עשו מזה עניין? אני באמת לא יודעת.
|
תוכן התגובה:
|