פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/11/2006 08:40 לי מאת:
ארנה כותרת:
תודה על התשובות. אין אצלנו מצב להסתכל עליהם מבלי שהם יראו אותנו ז"א שהאופציה היחידה היא לבוא ולשבת איתה כשהם אוכלים ואני חוששת שזה רק ילחיץ. או יבלבל אותה יותר.
כבר בהתחלה אמרו לי הגננות שהילדה אוכלת לבד ואף אחד לא מתערב לה כי היא לא מוכנה שיתקרבו אליה או יעזרו לה. היא אוכלת מה שהיא אוכלת וכשהיא מסיימת היא מסיימת . והיא גם תמיד אכלה טוב ומגוון. בהתחלה הן עוד אמרו לי שהיא הדוגמה בגן לילד שאוכל מגוון. מכאן אני מבינה שלא ניסו לעזור לה או ללחוץ עליה. אבל אולי מאד שיבחו את האכילה שלה ואולי זה פעל הפוך כי עשו מזה עניין? אני באמת לא יודעת.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/11/2006  21:40 הרבה ילדים - רוית ב'
25/11/2006  21:41 לא אוכלת ירקות - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
25/11/2006  21:42 ועוד משהו: - טובה קראוזה
25/11/2006  21:54 הי טובה - תודה - לי
26/11/2006  08:10 האם יש לך אפשרות "להציץ" על הגן בשעת האכילה? - אורנה דן
26/11/2006  09:27 ואני חושבת - גילי אבישי
27/11/2006  13:26 דיברתי עם הגננות - לי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש