פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
26/11/2006 09:27 גילי אבישי מאת:
ואני חושבת כותרת:
שהיא מתבגרת! אני חושבת שהיא עוברת דרך דברים ואני חושבת שעם כל הקושי והמודעות למזון בריא וכך הלאה-צריך להניח לה לחלוטין! ובמיוחד לתגובות האכזבה והצער! ממש!
אני חושבת שאם תצליחי בכך תזכי בילדה עם מודעות טובה למזון,כי מה שיש בבית זה מה שיש ומאידך לא תשתמש באוכל כמניפולציה מולך.
אוכל הוא נושא מאד מורכב ומכיל הרבה אלמנטיים לא תזונתיים בכלל.
המשיכי להגיש בבית מה שאת מוצאת לנכון,מדי פעם תני לה לבקש והעני לה.
קחי אותה פעם ב לסופר שתעזור לך,תוך כדי שאת אומרת בקול רם-גזר? לא אתמול אכלנו גזר אז היום נאכל כרוב...היא תפנים אותך בעקיפין ללא משא ומתן וללא אלמנטים רגשיים מיותרים. בהצלחה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
25/11/2006  21:40 הרבה ילדים - רוית ב'
25/11/2006  21:41 לא אוכלת ירקות - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
25/11/2006  21:42 ועוד משהו: - טובה קראוזה
25/11/2006  21:54 הי טובה - תודה - לי
26/11/2006  08:10 האם יש לך אפשרות "להציץ" על הגן בשעת האכילה? - אורנה דן
26/11/2006  08:40 ארנה - לי
27/11/2006  13:26 דיברתי עם הגננות - לי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש