שהיא מתבגרת! אני חושבת שהיא עוברת דרך דברים ואני חושבת שעם כל הקושי והמודעות למזון בריא וכך הלאה-צריך להניח לה לחלוטין! ובמיוחד לתגובות האכזבה והצער! ממש! אני חושבת שאם תצליחי בכך תזכי בילדה עם מודעות טובה למזון,כי מה שיש בבית זה מה שיש ומאידך לא תשתמש באוכל כמניפולציה מולך. אוכל הוא נושא מאד מורכב ומכיל הרבה אלמנטיים לא תזונתיים בכלל. המשיכי להגיש בבית מה שאת מוצאת לנכון,מדי פעם תני לה לבקש והעני לה. קחי אותה פעם ב לסופר שתעזור לך,תוך כדי שאת אומרת בקול רם-גזר? לא אתמול אכלנו גזר אז היום נאכל כרוב...היא תפנים אותך בעקיפין ללא משא ומתן וללא אלמנטים רגשיים מיותרים. בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|