אצלי המצב של הילד שונה כי הוא מסיים שעורים לפעמים בכיתה, מספיק בד"כ את כל המשימות ועושה שעורים בחשק כי הוא ילד מאוד חרוץ. אבל, כמות השעורים בלתי נסבלת ולא פרופורציונאלית לכיתה א', המון הכתבות, מבדקים מדי פעם, קריאת ספר ספריה, מבדק בקריאה אחרי כל חוברת וכו'. משיחות עם חברות מתברר לי שרק המחנכת שלנו כזו. בשאר הכיתות יש מיעוט של שעורים ומשימות, אבל הכיתה שלנו מאוד חזקה לימודית ואני מניחה שזה בזכות המורה. לשמחתי הוא עושה שעורים לבד ולא צריך להתכונם למבחנים, אבל אילו היה לי ילד אחר, אולי כמו שאת מתארת, זה היה באמת קשה.
מציעה לך באמת לשוחח עם היועצת ולבדוק היכן הוא עומד ביחס לכיתה.
|
תוכן התגובה:
|