ולנסות קצת להרגיע. אני מבינה אותך שיש לך תסריט קסום של לידה טבעית כמו שאת רוצה, וזו זכותך המלאה. אבל נראה ליש שהלחץ שלך עכשיו מהתערבות שאת לא רוצה בה, שאין לי מושג עד כמה היא הכרחית, לא עושה טוב, לא לך ולא לעובר שלך. אני מסכימה מאוד שיש לברר, מה זה אומר, אבל עוד יותר חשוב לנסות להירגע, ולשים בראש ובראשונה את טובת שניכם. שיהיה רק טוב.
|
תוכן התגובה:
|