פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/1/2003 08:01 תמי.ד. מאת:
לצערי לא יכולה עזור, רק באמת להצצטרף ללילוש כותרת:
ולנסות קצת להרגיע. אני מבינה אותך שיש לך תסריט קסום של לידה טבעית כמו שאת רוצה, וזו זכותך המלאה. אבל נראה ליש שהלחץ שלך עכשיו מהתערבות שאת לא רוצה בה, שאין לי מושג עד כמה היא הכרחית, לא עושה טוב, לא לך ולא לעובר שלך. אני מסכימה מאוד שיש לברר, מה זה אומר, אבל עוד יותר חשוב לנסות להירגע, ולשים בראש ובראשונה את טובת שניכם.
שיהיה רק טוב.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/1/2003  01:20 iriti מחזיקה לך אצבעות ומבקשת, אל תהיי לחוצה. זה משפיע גם על העובר שזקוק לך נינוחה. את תצטרכי את הכוחות לשלב הלידה. שיהיה בהצלחה ובקלות (ל"ת) - לילוש
28/1/2003  08:47 לגבי המשקל אצלי כל הילדים נולדו קטנים - יהודית
28/1/2003  09:05 גם אני ילדתי תינוקת בריאה ומקסימה במשקל 2200 - אמא של סיוון
28/1/2003  10:44 סיפור דומה - רותם
28/1/2003  16:27 האם העצירה בגדילה היא בכל המדדים ? - רותמית
28/1/2003  17:16 עירית יש חדש? - מירי הוותיקה
28/1/2003  21:51 האם ישנם סימנים נוספים למצוקה? - כרמית_מ
28/1/2003  22:06 דיברתי עם עירית - רינת
29/1/2003  09:55 עירית ורינת - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש