אחרי שבאולטראסאונד נתנו לה 2600 הרופא שאצלו הייתי מטופלת בביה"ח "משך" אותי עד שבוע 42 תוך מעקב של בדיקות ואולטראסאונד מדי יום. בסוף הוזמנתי לזירוז בגלל מיעוט מי שפיר. לגבי הפיטוצין, אני זוכרת שיש כאן בפורום גם סיפורים אופטימיים על לידות שהתחילו עם פיטוצין. הכי חשוב זה שייתנו לך לזוז ולהתנועע באופן חופשי ולא להיות רתוקה למיטה עם מוניטור. בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|