פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/1/2003 09:05 אמא של סיוון מאת:
גם אני ילדתי תינוקת בריאה ומקסימה במשקל 2200 כותרת:
אחרי שבאולטראסאונד נתנו לה 2600 הרופא שאצלו הייתי מטופלת בביה"ח "משך" אותי עד שבוע 42 תוך מעקב של בדיקות ואולטראסאונד מדי יום. בסוף הוזמנתי לזירוז בגלל מיעוט מי שפיר. לגבי הפיטוצין, אני זוכרת שיש כאן בפורום גם סיפורים אופטימיים על לידות שהתחילו עם פיטוצין. הכי חשוב זה שייתנו לך לזוז ולהתנועע באופן חופשי ולא להיות רתוקה למיטה עם מוניטור.
בהצלחה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/1/2003  01:20 iriti מחזיקה לך אצבעות ומבקשת, אל תהיי לחוצה. זה משפיע גם על העובר שזקוק לך נינוחה. את תצטרכי את הכוחות לשלב הלידה. שיהיה בהצלחה ובקלות (ל"ת) - לילוש
28/1/2003  08:01 לצערי לא יכולה עזור, רק באמת להצצטרף ללילוש - תמי.ד.
28/1/2003  08:47 לגבי המשקל אצלי כל הילדים נולדו קטנים - יהודית
28/1/2003  10:44 סיפור דומה - רותם
28/1/2003  16:27 האם העצירה בגדילה היא בכל המדדים ? - רותמית
28/1/2003  17:16 עירית יש חדש? - מירי הוותיקה
28/1/2003  21:51 האם ישנם סימנים נוספים למצוקה? - כרמית_מ
28/1/2003  22:06 דיברתי עם עירית - רינת
29/1/2003  09:55 עירית ורינת - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש