פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/1/2003 08:47 יהודית מאת:
לגבי המשקל אצלי כל הילדים נולדו קטנים כותרת:
2.450 בלידה רגילה ללא התערבות כך שזה לא מחייב התערבות כי יש תינוקות שנולדים קטנים ויש טעויות בהערכת משקל.
מאחלת לך לידה קלה כמו שאת רוצה.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/1/2003  01:20 iriti מחזיקה לך אצבעות ומבקשת, אל תהיי לחוצה. זה משפיע גם על העובר שזקוק לך נינוחה. את תצטרכי את הכוחות לשלב הלידה. שיהיה בהצלחה ובקלות (ל"ת) - לילוש
28/1/2003  08:01 לצערי לא יכולה עזור, רק באמת להצצטרף ללילוש - תמי.ד.
28/1/2003  09:05 גם אני ילדתי תינוקת בריאה ומקסימה במשקל 2200 - אמא של סיוון
28/1/2003  10:44 סיפור דומה - רותם
28/1/2003  16:27 האם העצירה בגדילה היא בכל המדדים ? - רותמית
28/1/2003  17:16 עירית יש חדש? - מירי הוותיקה
28/1/2003  21:51 האם ישנם סימנים נוספים למצוקה? - כרמית_מ
28/1/2003  22:06 דיברתי עם עירית - רינת
29/1/2003  09:55 עירית ורינת - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש