פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
28/1/2003 16:27 רותמית מאת:
האם העצירה בגדילה היא בכל המדדים ? כותרת:
אצלנו היתה עצירה בגדילה של הבטן אבל היקף הראש והירך המשיכו לגדול. האמת שבגלל שהמשקל הוערך מעלה בטעות לא הציקו לנו. בסופו של דבר נדב נולד במשקל נמוך לגיל הריון (2490 בשבוע 41) אך א-סימטרי (כלומר היקף ראש מתאים לשבוע הריון), שזה נחשב מצב עדיף על קטן וסימטרי. הוא נולד בריא, בשל ושילש את משקלו בגיל 9 חודשים. האם כל המדידות בוצעו באותם תנאים ? אני לא הייתי מזרזת את הלידה במקרה שלי גם אם הייתי יודעת על המשקל הנמוך לכאורה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/1/2003  01:20 iriti מחזיקה לך אצבעות ומבקשת, אל תהיי לחוצה. זה משפיע גם על העובר שזקוק לך נינוחה. את תצטרכי את הכוחות לשלב הלידה. שיהיה בהצלחה ובקלות (ל"ת) - לילוש
28/1/2003  08:01 לצערי לא יכולה עזור, רק באמת להצצטרף ללילוש - תמי.ד.
28/1/2003  08:47 לגבי המשקל אצלי כל הילדים נולדו קטנים - יהודית
28/1/2003  09:05 גם אני ילדתי תינוקת בריאה ומקסימה במשקל 2200 - אמא של סיוון
28/1/2003  10:44 סיפור דומה - רותם
28/1/2003  17:16 עירית יש חדש? - מירי הוותיקה
28/1/2003  21:51 האם ישנם סימנים נוספים למצוקה? - כרמית_מ
28/1/2003  22:06 דיברתי עם עירית - רינת
29/1/2003  09:55 עירית ורינת - לירון


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש