מפני שהאבעבועות מאפשרות למחלה לצאת. אם אין את הדרך היציאה מהאבעבועות, המחלה יכולה להשאר בפנים בצורה כרונית, כמו הבעיה של החיסונים. מחלה ללא הסימפטומים כמו אלרגיות או סרטן שלא מקשרים כלל לחיסון.
צריך לתת לגוף לעבור את המחלה ללא התערבות, ובד בבד לחזק אותו.
כשחולים באבעבועות רוח, לתת מישחות נגד גירודים, או אמבטיות שיבולת שועל, ולתת וויטמין A וC טבעיים והמחלה עוברת בצורה קלה, וייתכן שעם פחות אבעבועות בגלל שהגוף הצליח להתגבר על המחלה ולא בגלל שהדחיקו את המחלה
רפואה שלימה
|
תוכן התגובה:
|