פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/1/2003 08:50 Adi מאת:
מספר מראי מקום ברורים המסבירים את דרך פעולתו של זובירקס כולל המלצות למיקרים הספציפים בהם כדאי להשתמש לאבעבועות רוח כותרת:
האם היית רושם זובירקס לאבעבועות רוח?
פה באנגלית קלה ברורה ותמציתית
http://www.parentsplace.com/health/illnesses/qas/0,10338,239267_101183,00.html

ואני מעתיקה את הסיכום למי שמתעצלת להכנס
There are a few types of patients that I would recommend using acyclovir because the symptoms of the disease may be more severe. These include:
1. Non-pregnant individuals over the age of 13
2. Those people taking aspirin on achronic basis
3. Those people taking anti-inflammatory steroids for any number of conditions including asthma.
4. Immune suppressed individuals (e.g. patients with cancer, AIDS, etc.)



כאן על תופעות הלוואי המיידיות (לא על נזק לטווח ארוך) בעיברית
http://www.schneider.org.il/Experts/Medicine.asp?MedicineID=2
וכאן תאור קצר של התרופה בעיברית
http://www.infomed.co.il/drug1.asp?dID=43

כאן לגבי דרכי הפעולה של זובירקס ותרופות המכוונות כנגד הרפס או וירוסים אחרים בעיברית למי שמתענינת
http://www.snunit.k12.il/heb_journals/chimia/Yed7116.html



ובאותה הזדמנות כאן בעברית : ספקות לגבי יעילות החיסון כנגד אבעבועות רוח
http://www.infomed.co.il/news/n_121902_1.htm




תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/1/2003  10:49 שכחתי לציין שהשאלה מופנית לרופא ילדים (למרות שאשמח לכל תגובה) (ל"ת) - עידית-ת
28/1/2003  11:21 אפשר ללכת למר"מ - מיכל פ
28/1/2003  11:37 חייבת לסייג- במחשבה שניה אני לא בטוחה אם הילדון היה בן קצת פחות או קצת יותר משנה כשקיבל זובירקס. (ל"ת) - מיכל פ
28/1/2003  11:48 תתקשרי למוקד קופ"ח ותבררי היכן כן מקבלים היום - נעמי גטניו
28/1/2003  13:20 גם לשמנמן היו אבעבועות לאחרונה - כלבובה
28/1/2003  15:02 יעלי עדיין מחלימה מאבעבועות - אסתית
28/1/2003  15:38 עדכונים ושאלה - עידית-ת
28/1/2003  16:21 האם כדאי להידבק באבעבועות (גיל שנה) - רותמית
28/1/2003  20:54 עידית אני ממליצה לך לקרוא את העלון הצמוד לתרופה שם תמצאי את התשובה לשאלתך (ל"ת) - Adi
28/1/2003  20:56 ובאופן אישי, על סמך ילדה שקיבלה את המחלה "קשה" הייתי כותבת את תשובתה של כלבובה מילה במילה בעצמי - Adi
28/1/2003  22:37 זובירקס יכול לגרום לפגיעה בכליות - נעמית צחור
28/1/2003  22:47 לא כדאי להפחית את מספר האבעבועות בצורה מלאכותית - שרה
28/1/2003  23:46 נדחפת אם שאלה - מתי צריך לעשות לתינוקת שלי עגילים באזניים? (ל"ת) - שולה-שולה
28/1/2003  23:52 תגובה לשרה - את טועה! - אודם
29/1/2003  00:31 שרה - מחלה ויראלית - ויק
29/1/2003  08:38 הסבר לגישה ההוליסטית - שרה
29/1/2003  08:47 אבעבועות (ועגילים) - כרמית_מ
29/1/2003  08:56 ולמרות שמראה המקום הראשון הוא באנגלית הוא פשוט ברור ותמציתי ואני ממש ממליצה לקחת דקה ולקרוא לפני שמחליטים אם לתת או לא זובירקס לתינוק שלא סובל מבעיות מיוחדות במערכת החיסון ולא הגיע עדיין לגיל 13 (ל"ת) - Adi
29/1/2003  13:05 לשולה שולה - ליאתיתי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש