נתחיל מהעגילים: לדעתי, עגילים רק בגיל 12 ומעלה, עם הילד/ה רוצה. זה סוג של פגיעה בגוף (לא קשה, ובכל זאת) ואני חושבת שזה צריך להעשות רק מבחירה בוגרת של האדם עצמו. אני כבר כמעט 4 שנים בלי העגיל שלי, והחור נסתם אבל לא נעלם. מה בוער?
לגבי אבעבועות: הילדים שלי עברו אבעבועות בגיל 10.5 ו-11 ח'בצורה קשה וקשה מאד (אם כי לא הגענו לרמת האשפוז. אבל כן לרמה שפחדתי שהילד יפול לי מהידיים מרוב התפתלויות-כאב). לא הציעו לנו אפילו זורביקס, ואני חושבת שעדיף ככה. כשהמצב היה ממש קשה - קיבלנו אופטלגין (גם בדרך כלל לא מומלץ לתינוקות, אבל זה היה נחוץ). אגב, אצל בני, רוב האבעבעועות היו בתוך הגוף - במערכת הנשימה והעיכול (וזו הסיבה לסבל הנורא). כמעט לא היה גירוד חיצוני, גם באבעבועות שהיו בחוץ.
רק בריאות!
|
תוכן התגובה:
|