פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/1/2003 08:47 כרמית_מ מאת:
אבעבועות (ועגילים) כותרת:
נתחיל מהעגילים: לדעתי, עגילים רק בגיל 12 ומעלה, עם הילד/ה רוצה. זה סוג של פגיעה בגוף (לא קשה, ובכל זאת) ואני חושבת שזה צריך להעשות רק מבחירה בוגרת של האדם עצמו. אני כבר כמעט 4 שנים בלי העגיל שלי, והחור נסתם אבל לא נעלם. מה בוער?

לגבי אבעבועות: הילדים שלי עברו אבעבועות בגיל 10.5 ו-11 ח'בצורה קשה וקשה מאד (אם כי לא הגענו לרמת האשפוז. אבל כן לרמה שפחדתי שהילד יפול לי מהידיים מרוב התפתלויות-כאב). לא הציעו לנו אפילו זורביקס, ואני חושבת שעדיף ככה. כשהמצב היה ממש קשה - קיבלנו אופטלגין (גם בדרך כלל לא מומלץ לתינוקות, אבל זה היה נחוץ). אגב, אצל בני, רוב האבעבעועות היו בתוך הגוף - במערכת הנשימה והעיכול (וזו הסיבה לסבל הנורא). כמעט לא היה גירוד חיצוני, גם באבעבועות שהיו בחוץ.

רק בריאות!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
28/1/2003  10:49 שכחתי לציין שהשאלה מופנית לרופא ילדים (למרות שאשמח לכל תגובה) (ל"ת) - עידית-ת
28/1/2003  11:21 אפשר ללכת למר"מ - מיכל פ
28/1/2003  11:37 חייבת לסייג- במחשבה שניה אני לא בטוחה אם הילדון היה בן קצת פחות או קצת יותר משנה כשקיבל זובירקס. (ל"ת) - מיכל פ
28/1/2003  11:48 תתקשרי למוקד קופ"ח ותבררי היכן כן מקבלים היום - נעמי גטניו
28/1/2003  13:20 גם לשמנמן היו אבעבועות לאחרונה - כלבובה
28/1/2003  15:02 יעלי עדיין מחלימה מאבעבועות - אסתית
28/1/2003  15:38 עדכונים ושאלה - עידית-ת
28/1/2003  16:21 האם כדאי להידבק באבעבועות (גיל שנה) - רותמית
28/1/2003  20:54 עידית אני ממליצה לך לקרוא את העלון הצמוד לתרופה שם תמצאי את התשובה לשאלתך (ל"ת) - Adi
28/1/2003  20:56 ובאופן אישי, על סמך ילדה שקיבלה את המחלה "קשה" הייתי כותבת את תשובתה של כלבובה מילה במילה בעצמי - Adi
28/1/2003  22:37 זובירקס יכול לגרום לפגיעה בכליות - נעמית צחור
28/1/2003  22:47 לא כדאי להפחית את מספר האבעבועות בצורה מלאכותית - שרה
28/1/2003  23:46 נדחפת אם שאלה - מתי צריך לעשות לתינוקת שלי עגילים באזניים? (ל"ת) - שולה-שולה
28/1/2003  23:52 תגובה לשרה - את טועה! - אודם
29/1/2003  00:31 שרה - מחלה ויראלית - ויק
29/1/2003  08:38 הסבר לגישה ההוליסטית - שרה
29/1/2003  08:50 מספר מראי מקום ברורים המסבירים את דרך פעולתו של זובירקס כולל המלצות למיקרים הספציפים בהם כדאי להשתמש לאבעבועות רוח - Adi
29/1/2003  08:56 ולמרות שמראה המקום הראשון הוא באנגלית הוא פשוט ברור ותמציתי ואני ממש ממליצה לקחת דקה ולקרוא לפני שמחליטים אם לתת או לא זובירקס לתינוק שלא סובל מבעיות מיוחדות במערכת החיסון ולא הגיע עדיין לגיל 13 (ל"ת) - Adi
29/1/2003  13:05 לשולה שולה - ליאתיתי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש