הנגיפים לא 'מתקיפים' כמו איזה חיות רעות ורעבות שרוצות לאכול אותנו. כאשר רוצים לפתח תרבית של חיידקים או נגיפים האם אפשר לעשות מהם תרבית על אבן? לא. הם צריכים חומרים נכונים בשביל ההתרבות שלהם. יש אנשים שהנגיפים נדבקים אליהם ויש שלא. מפני שיש להם מצב פיזי שמאפשר להם להתרבות.
כשם שיש חיות מתות, הזבובים והציפורי טרף והתנים באים לגופות מתות לאכול אותם, אם בגוף יש אורגניזם מת, וחומציות, הנגיפים באים. כאשר הם אוכלים את כל זה, הם מתחילים להפריש רעלים ומאפשר לגוף להוציא אותם בצורת נזלת, בצורת דלקות, בצורת פריחות, הקאות ושילשולים וכו'.
אם לא היו את הנגיפים האלו, כל הרקמות המתות האלו היו נשארות בתוכינו ואז יש פתח למחלות כרוניות כמו דלקת פרקים, סרטן וכו'.
התרופה שמחסלת את הווירוס בייחוד שהוא יחסית קל, לא מאפשר למחלה להגמר, ואז זה משאיר פתח לגוף למשוך עוד נגיפים למחלות אחרות וכאשר מחסלים גם אותם, ואין אפשרות לגמור את המחלה אז יש פתח למחלות כרוניות בעתיד היותר מאוחר וחבל. לפי המחקרים אלו שבילדותם נמנעו ממחלות דלקתיות בצורה מלאכותית, יש להם פתח לאלרגיות, ולאסטמה ולסרטן
|
תוכן התגובה:
|