אני ממש חושבת שהגיל המוקדם ביותר לעשות לתינוקת עגילים הוא כשהיא תבקש אותם. מצטערת אם קצת תקיפה, אבל נראה לי שזה לא פיירי להחליט בשבילה על משהו שהוא א. מכאיב (ואם לא חייבים אז למה???) ב. עניין של טעם (ואת לא מכירה את הטעם שלה בתכשיטים עדיין) ג.ישאר לה לכל החיים לפחות בתור סימן. שמעתי פעם על אמא שהייתה נותנת לשכנה שלה את התינוקת פה ושם לכמה שעות שתשמור עליה. יומאחד השכנה מחזירה את התינוקת ומודיעה "עשיתי לה עגילים". אישית, הייתי יורה בה במקום. זו דעתי בכל אופן.
|
תוכן התגובה:
|