פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 12:40 אמא 11 מאת:
טל טול כותרת:
1 אם לא עברו 9 חודשים את זכאית לפיצויים
2 בנושא המנהל שתקעו לך מעלייך, זה מעליב מעצבן ומרתיח, השאלה כמה כוחות יש לך להילחם? אני כשיש לי תינוק בבית, לא ממש מאמינה בעצמי שאצליח להתחרות עם גבר אמביציונרי שגם הבוס חפץ ביקרו.
אין לי הרבה ניחומים ענייניים להוסיף, אשמח לשמוע כאן מישהי עם תשובה מוחצת.
אולי כן כדאי להתייעץ עם נעמת, כי יש פה אפליה, השאלה אם זה יעזור?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  13:04 אמא 11 - טל טול
12/3/2003  13:10 טל טול, רק לצאת לשוק העבודה ממקום של כוח!!! הייתי במצב דומה מעט - אמא 11
12/3/2003  13:17 אמא 11 - טל טול
12/3/2003  15:52 אולי עורך דין לעניני עבודה? ומה עם ציונה שלנו משדולת הנשים? (ל"ת) - יעל
12/3/2003  16:32 טלטול לא בטוח - אמא 11
12/3/2003  20:24 זה ממש מעצבן וגן ממש נשמע בהרעה - ג'וי
12/3/2003  22:56 המצב לא כל כך פשוט... - רוית
16/3/2003  11:04 עדכון - אני עומדת על שלי וזה כנראה מוכיח עצמו - טל טול


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש