1 אם לא עברו 9 חודשים את זכאית לפיצויים 2 בנושא המנהל שתקעו לך מעלייך, זה מעליב מעצבן ומרתיח, השאלה כמה כוחות יש לך להילחם? אני כשיש לי תינוק בבית, לא ממש מאמינה בעצמי שאצליח להתחרות עם גבר אמביציונרי שגם הבוס חפץ ביקרו. אין לי הרבה ניחומים ענייניים להוסיף, אשמח לשמוע כאן מישהי עם תשובה מוחצת. אולי כן כדאי להתייעץ עם נעמת, כי יש פה אפליה, השאלה אם זה יעזור?
|
תוכן התגובה:
|