פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
12/3/2003 13:17
טל טול
מאת:
אמא 11
כותרת:
הבעיה היא שהזמןדוחק ועוד שבועיים יעברו 9 חודשים מאז הלידה ואז אני מפספסת את הפיצויים..
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
12/3/2003 12:40
טל טול
-
אמא 11
12/3/2003 13:04
אמא 11
-
טל טול
12/3/2003 13:10
טל טול, רק לצאת לשוק העבודה ממקום של כוח!!! הייתי במצב דומה מעט
-
אמא 11
12/3/2003 15:52
אולי עורך דין לעניני עבודה? ומה עם ציונה שלנו משדולת הנשים? (ל"ת)
-
יעל
12/3/2003 16:32
טלטול לא בטוח
-
אמא 11
12/3/2003 20:24
זה ממש מעצבן וגן ממש נשמע בהרעה
-
ג'וי
12/3/2003 22:56
המצב לא כל כך פשוט...
-
רוית
16/3/2003 11:04
עדכון - אני עומדת על שלי וזה כנראה מוכיח עצמו
-
טל טול
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש