פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 13:17 טל טול מאת:
אמא 11 כותרת:
הבעיה היא שהזמןדוחק ועוד שבועיים יעברו 9 חודשים מאז הלידה ואז אני מפספסת את הפיצויים..

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  12:40 טל טול - אמא 11
12/3/2003  13:04 אמא 11 - טל טול
12/3/2003  13:10 טל טול, רק לצאת לשוק העבודה ממקום של כוח!!! הייתי במצב דומה מעט - אמא 11
12/3/2003  15:52 אולי עורך דין לעניני עבודה? ומה עם ציונה שלנו משדולת הנשים? (ל"ת) - יעל
12/3/2003  16:32 טלטול לא בטוח - אמא 11
12/3/2003  20:24 זה ממש מעצבן וגן ממש נשמע בהרעה - ג'וי
12/3/2003  22:56 המצב לא כל כך פשוט... - רוית
16/3/2003  11:04 עדכון - אני עומדת על שלי וזה כנראה מוכיח עצמו - טל טול


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש