פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/3/2003 11:04 טל טול מאת:
עדכון - אני עומדת על שלי וזה כנראה מוכיח עצמו כותרת:
תודה לכולכן!
הלכתי למנהל שלי ואמרתי לו שאם הוא ישים לב להסטוריה שלי בחברה הוא יראה שלאורך הזמן אני כל הזמן מתקדמת ויש לי שאיפות להמשיך ולהתקדם. רק שעכשיו בגלל שיש לי ילד ואני רוצה לעבוד פחות שעות אז אני מוכנה לעמוד במקום אך בשום פנים ואופן אני לא מוכנה ללכת אחורה.
במידה והוא מתכוון להוריד אותי בדרג ההחלטה כבר התקבלה אני הולכת הבייתה.
הוא מיד אמר שהוא לא מוכן שאני אלך הבייתה ושהוא יחשוב על פתרון שיהיה לשביעות רצוני.
המשכתי להתעקש ואמרתי שאין לי זמן עד שהוא יקבל את ההחלטה מאחר ו9 החודשים אחרי הלידה עומדים להסתיים.הוא התחייב בפני שאם אני אחליט לעזוב לאחר שיעברו 9 חודשים הוא יתן לי מכתב פיטורים ופיצויים...
שוב תודה,
אני אמשיך לעדכן

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  12:40 טל טול - אמא 11
12/3/2003  13:04 אמא 11 - טל טול
12/3/2003  13:10 טל טול, רק לצאת לשוק העבודה ממקום של כוח!!! הייתי במצב דומה מעט - אמא 11
12/3/2003  13:17 אמא 11 - טל טול
12/3/2003  15:52 אולי עורך דין לעניני עבודה? ומה עם ציונה שלנו משדולת הנשים? (ל"ת) - יעל
12/3/2003  16:32 טלטול לא בטוח - אמא 11
12/3/2003  20:24 זה ממש מעצבן וגן ממש נשמע בהרעה - ג'וי
12/3/2003  22:56 המצב לא כל כך פשוט... - רוית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש