תודה לכולכן! הלכתי למנהל שלי ואמרתי לו שאם הוא ישים לב להסטוריה שלי בחברה הוא יראה שלאורך הזמן אני כל הזמן מתקדמת ויש לי שאיפות להמשיך ולהתקדם. רק שעכשיו בגלל שיש לי ילד ואני רוצה לעבוד פחות שעות אז אני מוכנה לעמוד במקום אך בשום פנים ואופן אני לא מוכנה ללכת אחורה. במידה והוא מתכוון להוריד אותי בדרג ההחלטה כבר התקבלה אני הולכת הבייתה. הוא מיד אמר שהוא לא מוכן שאני אלך הבייתה ושהוא יחשוב על פתרון שיהיה לשביעות רצוני. המשכתי להתעקש ואמרתי שאין לי זמן עד שהוא יקבל את ההחלטה מאחר ו9 החודשים אחרי הלידה עומדים להסתיים.הוא התחייב בפני שאם אני אחליט לעזוב לאחר שיעברו 9 חודשים הוא יתן לי מכתב פיטורים ופיצויים... שוב תודה, אני אמשיך לעדכן
|
תוכן התגובה:
|