זה ממש מעצבן אני לא הייתי מוותרת להם. נסי לחפש מקום חדש אבל בדקי גם את זכויותיך. ל YNET יש פורום של אמהות עובדות אני בטוחה ששם יוכלו להגיד לך מה האופציות שלנו. השוק עכשיו הוא מאוד נבזי והרבה מנהלים מרשים לעצמם לעשות דברים שלא הרשו בעבר. לכן לא הייתי לוקחת את זה אישית.מחזיקה לך אצבעות. וספרי לנו מה החלטת.
|
תוכן התגובה:
|