טל טול, קודם כל, אין לי מושג באיזה תחום את עוסקת, אבל בתור אחת שמחפשת עבודה כבר מעל לשנה, אני יכולה לומר לך שהמצב "על הפנים". כך, שלפני שתקבלי כל החלטה בדקי אם יש דרישה בחוץ למקצועך. שנית, מה שאת מתארת נשמע כמו הרעה בתנאים וזו עילה להתפטרות עם פיצויים, ולכן אני מייעצת לך לפנות לייעוץ משפטי. לגבי תשעת החודשים, מה שנכתב כאן נכון ועל כך אין לי מה להוסיף. שיהיה בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|