פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 22:56 רוית מאת:
המצב לא כל כך פשוט... כותרת:
טל טול,
קודם כל, אין לי מושג באיזה תחום את עוסקת, אבל בתור אחת שמחפשת עבודה כבר מעל לשנה, אני יכולה לומר לך שהמצב "על הפנים". כך, שלפני שתקבלי כל החלטה בדקי אם יש דרישה בחוץ למקצועך.
שנית, מה שאת מתארת נשמע כמו הרעה בתנאים וזו עילה להתפטרות עם פיצויים, ולכן אני מייעצת לך לפנות לייעוץ משפטי.
לגבי תשעת החודשים, מה שנכתב כאן נכון ועל כך אין לי מה להוסיף.
שיהיה בהצלחה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  12:40 טל טול - אמא 11
12/3/2003  13:04 אמא 11 - טל טול
12/3/2003  13:10 טל טול, רק לצאת לשוק העבודה ממקום של כוח!!! הייתי במצב דומה מעט - אמא 11
12/3/2003  13:17 אמא 11 - טל טול
12/3/2003  15:52 אולי עורך דין לעניני עבודה? ומה עם ציונה שלנו משדולת הנשים? (ל"ת) - יעל
12/3/2003  16:32 טלטול לא בטוח - אמא 11
12/3/2003  20:24 זה ממש מעצבן וגן ממש נשמע בהרעה - ג'וי
16/3/2003  11:04 עדכון - אני עומדת על שלי וזה כנראה מוכיח עצמו - טל טול


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש