פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/3/2003 16:32 אמא 11 מאת:
טלטול לא בטוח כותרת:
את יכולה להתייעץ עם עורך דין, אם יש פה הרעת תנאים אולי זה יכול להיחשב לפיטורין, ולא להתפטרות מרצון
בכל אופן, כפי שאת נראית לי מעל הפורום (זקופת קומה) לא יהיה לך קל להמשיך במצב החדש עם המ"ב (מיני בוס) החדש...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/3/2003  12:40 טל טול - אמא 11
12/3/2003  13:04 אמא 11 - טל טול
12/3/2003  13:10 טל טול, רק לצאת לשוק העבודה ממקום של כוח!!! הייתי במצב דומה מעט - אמא 11
12/3/2003  13:17 אמא 11 - טל טול
12/3/2003  15:52 אולי עורך דין לעניני עבודה? ומה עם ציונה שלנו משדולת הנשים? (ל"ת) - יעל
12/3/2003  20:24 זה ממש מעצבן וגן ממש נשמע בהרעה - ג'וי
12/3/2003  22:56 המצב לא כל כך פשוט... - רוית
16/3/2003  11:04 עדכון - אני עומדת על שלי וזה כנראה מוכיח עצמו - טל טול


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש