פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/9/2004 13:59 פז מאת:
לא ברור לי..... כותרת:
גן עירייה בגיל שנה וחצי? מה שאר גילאי הילדים?
הילדה כבר גמולה מפיפי וקקי? לגננת כואב הגב מלעזור לתינוקת בת שנה וחצי בשירותים? נראה לי שפספסתי משהו.....
נראה לי שתינוקת בגילה לא אמורה לשבת בריכוז ולא להפריע, ונראה לי שהגמילה מאוד מאוד מוקדמת. יכול להיות שהילדה קטנה מדי לעומת שאר הילדים ואיננה מתאימה לגן? הייתי בודקת שוב את הגן והגננת.
מקווה שיסתדר לכם הכל על הצד הטוב ביותר

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/9/2004  13:57 גן ערייה בגיל שנה וחצי? - גילה
20/9/2004  13:58 בני כמה הילדים האחרים בגן? כמה ילדים יש? (ל"ת) - נון
20/9/2004  14:01 סליחה טעות בת שנתיים וחצי - רונית
20/9/2004  14:11 לא מבינה את הקיטורים של הגננת - נון
20/9/2004  14:45 אני דווקא מבינה את ה"קיטורים" של הגננת - אמא של ילד בן 4
20/9/2004  14:59 יש כאן שני נושאים - איריס ל
20/9/2004  15:05 אני הייתי מעבירה לגן פרטי - סיגל ש
20/9/2004  16:47 משהו לא עובד כאן - מיכל
20/9/2004  18:57 אני עם סיגל - יונית
20/9/2004  20:24 אני כגננת בגן רב גילאי וכאמא לבן שנתיים וחצי.. - דנה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש