אבל לא אמורה להיות לה סייעת? מעבר לזה שאני חושבת שאולי הילדה לא מתאימה למסגרת עם חוקים קצת נוקשים ואולי כן היה מתאים לה להיות קודם במשפחתון (מי אומר שבגן של עיריה היא תתפתח יותר?), להתרגל לרעיון להיות במסגרת ואז כשהיא בשלה יותר (בשנה הבאה) לעבור למסגרת של גן עיריה. אבל זאת רק דעתי. אולי כדי להקל על הילדה והגננת תשלחי אותה עם מכנסיים שקל לה להוריד, לא לשלוח עם אוברולים, וכל זה עד שהיא תהיה מסוגלת לבד ללכת לשירותים בלי לבקש עזרה מאף אחד.
|
תוכן התגובה:
|