פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/9/2004 14:11 נון מאת:
לא מבינה את הקיטורים של הגננת כותרת:
אבל לא אמורה להיות לה סייעת? מעבר לזה שאני חושבת שאולי הילדה לא מתאימה למסגרת עם חוקים קצת נוקשים ואולי כן היה מתאים לה להיות קודם במשפחתון (מי אומר שבגן של עיריה היא תתפתח יותר?), להתרגל לרעיון להיות במסגרת ואז כשהיא בשלה יותר (בשנה הבאה) לעבור למסגרת של גן עיריה.
אבל זאת רק דעתי. אולי כדי להקל על הילדה והגננת תשלחי אותה עם מכנסיים שקל לה להוריד, לא לשלוח עם אוברולים, וכל זה עד שהיא תהיה מסוגלת לבד ללכת לשירותים בלי לבקש עזרה מאף אחד.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/9/2004  13:57 גן ערייה בגיל שנה וחצי? - גילה
20/9/2004  13:58 בני כמה הילדים האחרים בגן? כמה ילדים יש? (ל"ת) - נון
20/9/2004  13:59 לא ברור לי..... - פז
20/9/2004  14:01 סליחה טעות בת שנתיים וחצי - רונית
20/9/2004  14:45 אני דווקא מבינה את ה"קיטורים" של הגננת - אמא של ילד בן 4
20/9/2004  14:59 יש כאן שני נושאים - איריס ל
20/9/2004  15:05 אני הייתי מעבירה לגן פרטי - סיגל ש
20/9/2004  16:47 משהו לא עובד כאן - מיכל
20/9/2004  18:57 אני עם סיגל - יונית
20/9/2004  20:24 אני כגננת בגן רב גילאי וכאמא לבן שנתיים וחצי.. - דנה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש