פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/9/2004 14:59 איריס ל מאת:
יש כאן שני נושאים כותרת:
האחד הוא האם הבת שלך מתאימה למסגרת הזאת.... אין לי מושג.. את צריכה לבדוק את זה בתקופה הקרובה
השני הוא העובדה שהגננת מלחיצה אותך וזה פוגע בך... אני מאוד מבינה אותך.. גם אני נלחצת כשהגננת מקטרת לי... אני בדרך כלל נרגעת רק אחרי שיחה עם כמה חברות (האם זה כמו להתכתב באינטרנט?)
בקיצור, תרגעי.. ותעשי מה שטוב לילדה שלך בלי קשר לגב התפוס של הגננת..

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/9/2004  13:57 גן ערייה בגיל שנה וחצי? - גילה
20/9/2004  13:58 בני כמה הילדים האחרים בגן? כמה ילדים יש? (ל"ת) - נון
20/9/2004  13:59 לא ברור לי..... - פז
20/9/2004  14:01 סליחה טעות בת שנתיים וחצי - רונית
20/9/2004  14:11 לא מבינה את הקיטורים של הגננת - נון
20/9/2004  14:45 אני דווקא מבינה את ה"קיטורים" של הגננת - אמא של ילד בן 4
20/9/2004  15:05 אני הייתי מעבירה לגן פרטי - סיגל ש
20/9/2004  16:47 משהו לא עובד כאן - מיכל
20/9/2004  18:57 אני עם סיגל - יונית
20/9/2004  20:24 אני כגננת בגן רב גילאי וכאמא לבן שנתיים וחצי.. - דנה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש