האחד הוא האם הבת שלך מתאימה למסגרת הזאת.... אין לי מושג.. את צריכה לבדוק את זה בתקופה הקרובה השני הוא העובדה שהגננת מלחיצה אותך וזה פוגע בך... אני מאוד מבינה אותך.. גם אני נלחצת כשהגננת מקטרת לי... אני בדרך כלל נרגעת רק אחרי שיחה עם כמה חברות (האם זה כמו להתכתב באינטרנט?) בקיצור, תרגעי.. ותעשי מה שטוב לילדה שלך בלי קשר לגב התפוס של הגננת..
|
תוכן התגובה:
|