לדעתי זה מאוד מעליב שהגננת מקטרת לך על הבת שלך, וזה שהיא רואה לנכון לקטר להורים זה מראה קודם כל כמה היא לא רואה שזה מתפקידה, וגם כמה היא לא מחוברת: לא מבינה כמה זה פוגע ושאם בא לה לקטר על העבודה שלה אז הורי הילדים בגן זה ממש לא הכותל המתאים.
אני הייתי מעבירה לגן שבו אני יכולה לסמוך על הגננת שאכפת לה מבתי, שהיא תבצע באהבה את מה שהוא לגמרי בגדר תפקידה, ושהיא מספיק אינטיליגנטית כדי לבצע את המשימה המכובדת של טיפול בילדים, גם קטנים יותר.
|
תוכן התגובה:
|