פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/9/2004 15:05 סיגל ש מאת:
אני הייתי מעבירה לגן פרטי כותרת:
לדעתי זה מאוד מעליב שהגננת מקטרת לך על הבת שלך, וזה שהיא רואה לנכון לקטר להורים זה מראה קודם כל כמה היא לא רואה שזה מתפקידה, וגם כמה היא לא מחוברת: לא מבינה כמה זה פוגע ושאם בא לה לקטר על העבודה שלה אז הורי הילדים בגן זה ממש לא הכותל המתאים.

אני הייתי מעבירה לגן שבו אני יכולה לסמוך על הגננת שאכפת לה מבתי, שהיא תבצע באהבה את מה שהוא לגמרי בגדר תפקידה, ושהיא מספיק אינטיליגנטית כדי לבצע את המשימה המכובדת של טיפול בילדים, גם קטנים יותר.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/9/2004  13:57 גן ערייה בגיל שנה וחצי? - גילה
20/9/2004  13:58 בני כמה הילדים האחרים בגן? כמה ילדים יש? (ל"ת) - נון
20/9/2004  13:59 לא ברור לי..... - פז
20/9/2004  14:01 סליחה טעות בת שנתיים וחצי - רונית
20/9/2004  14:11 לא מבינה את הקיטורים של הגננת - נון
20/9/2004  14:45 אני דווקא מבינה את ה"קיטורים" של הגננת - אמא של ילד בן 4
20/9/2004  14:59 יש כאן שני נושאים - איריס ל
20/9/2004  16:47 משהו לא עובד כאן - מיכל
20/9/2004  18:57 אני עם סיגל - יונית
20/9/2004  20:24 אני כגננת בגן רב גילאי וכאמא לבן שנתיים וחצי.. - דנה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש