פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
20/9/2004 16:47 מיכל מאת:
משהו לא עובד כאן כותרת:
גם אם זה גיל שנתיים וחצי. את בטוחה שאת לא טועה במשהו? (וזה בעדינות).

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
20/9/2004  13:57 גן ערייה בגיל שנה וחצי? - גילה
20/9/2004  13:58 בני כמה הילדים האחרים בגן? כמה ילדים יש? (ל"ת) - נון
20/9/2004  13:59 לא ברור לי..... - פז
20/9/2004  14:01 סליחה טעות בת שנתיים וחצי - רונית
20/9/2004  14:11 לא מבינה את הקיטורים של הגננת - נון
20/9/2004  14:45 אני דווקא מבינה את ה"קיטורים" של הגננת - אמא של ילד בן 4
20/9/2004  14:59 יש כאן שני נושאים - איריס ל
20/9/2004  15:05 אני הייתי מעבירה לגן פרטי - סיגל ש
20/9/2004  18:57 אני עם סיגל - יונית
20/9/2004  20:24 אני כגננת בגן רב גילאי וכאמא לבן שנתיים וחצי.. - דנה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש