פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
20/9/2004 16:47
מיכל
מאת:
משהו לא עובד כאן
כותרת:
גם אם זה גיל שנתיים וחצי. את בטוחה שאת לא טועה במשהו? (וזה בעדינות).
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
20/9/2004 13:57
גן ערייה בגיל שנה וחצי?
-
גילה
20/9/2004 13:58
בני כמה הילדים האחרים בגן? כמה ילדים יש? (ל"ת)
-
נון
20/9/2004 13:59
לא ברור לי.....
-
פז
20/9/2004 14:01
סליחה טעות בת שנתיים וחצי
-
רונית
20/9/2004 14:11
לא מבינה את הקיטורים של הגננת
-
נון
20/9/2004 14:45
אני דווקא מבינה את ה"קיטורים" של הגננת
-
אמא של ילד בן 4
20/9/2004 14:59
יש כאן שני נושאים
-
איריס ל
20/9/2004 15:05
אני הייתי מעבירה לגן פרטי
-
סיגל ש
20/9/2004 18:57
אני עם סיגל
-
יונית
20/9/2004 20:24
אני כגננת בגן רב גילאי וכאמא לבן שנתיים וחצי..
-
דנה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש