כשהמצב עובר את כל גבול המגעילות, תשתפי במים חמימים. בלי טישיו, ובלי מגבונים. תני לאזור לנוח. אפשר לשים "אפ-קל" שזו תערובת שמנים לאזור, שאמורה לעזור במקרים כאלו וגם לפתוח את האף. ואם המצב ממש נורא, אפשר פשוט למרוח שכבה עבה של וואזלין. ושוב, הכי חשוב לא לגעת. ולהבא, לקנח את האף שלהם רק עם מגבונים ולא עם נייר טואלט. גם בגן. (וגם, עדיף עם מים, מקורח הנסיבות אני יודעת שזה לא ישים, אז מגבונים). תהיו בריאים.
|
תוכן התגובה:
|