פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 11:28 ק.ק. מאת:
משחה שאולי תעזור כותרת:
אצלנו עוזרת (כשקלו כל הקיצין) משחה שבמקור נועדה לפטמות סדוקות ופצועות בהנקה (ושעזרה לי פלאים)- PURELANE של מדלה. ניתן להשיג אותה בשילב (ורק בשילב). קצת יקרה, אבל יש גם טיובה קטנה, והיא נשמרת די הרבה זמן. עוזרת נהדר, ואין מה לחשוש מלשים אותה לקטנטנים, שכן במקור כאמור מיועדת להנקה, ולא צריך לשטוף או להוריד אותה קודם להנקה.
חוץ מזה מצטרפת להמלצה לניגוב אף בטישו של קלינקס (שבאים בקופסאות הקרטון). קצת יקרים, אבל הרבה יותר עדינים.
מה שכן, אני לא הייתי מקנחת אף במגבונים (אצלנו גם טוסיק לא מנקים במגבונים), במיוחד לאור המחקרים האחרונים שפורסמו (לפיהם המגבונים מכילים חומרים מזיקים ואפילו מסרטנים, ובכלל להשתמש במגבונים על עור זה כמו לשטוף עור עם סבון ולהשאיר אותו שם בלי לשטוף אחר כך).
תרגישו טוב.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  11:07 קודם כל, תפסיקי לנגב. - HILLA
13/1/2005  11:09 בצינון הבא... - ליק333
13/1/2005  11:27 הילה - רוית ב'
13/1/2005  11:35 רוית, מאמינה, מאמינה....מותר בגיל שנתיים. ולגבי המגבונים - HILLA
13/1/2005  12:02 הילה, כעקרון את צודקת, אבל הבעיה עם המגבונים היא שהחומרים 'המסוכנים' (שנמצאים גם בסבון נוזלי וכו') נשארים על העור ולא נשטפים (להבדיל מסבון אותו שוטפים במים אחרי השימוש). (ל"ת) - ק.ק.
13/1/2005  12:26 אל תשימי לה אף-קל !!! זה נורא שורף (ל"ת) - הנספח התרבותי של פולין
13/1/2005  12:47 נספח, מנסיון? כי מנסיוננו- לא. (ל"ת) - HILLA
13/1/2005  12:58 לי זה ממש שרף, לא הייתי שם על אזור מגורה (ל"ת) - הנספח התרבותי של פולין
13/1/2005  13:38 איזה חומר מסרטן יש במגבונים? אתן רציניות? אשמח לשמוע פרטים (ל"ת) - אמא מבוהלת
13/1/2005  13:55 מצורף לינק על דיון שהיה כאן לפני מס' חודשים בנוגע למגבונים. - ק.ק.
13/1/2005  13:57 לאמא מבוהלת - רינתי
13/1/2005  14:02 והמלצה לפתרון חלופי למגבונים... - ק.ק.
13/1/2005  21:18 אני מורחת את המשחות הלבנות של הטוסיק (עדינול וכד') כי הן יוצרות שכבת הגנה מהמשך הנזק מהנזלת (ל"ת) - אורנה דן
13/1/2005  22:49 ברשת חנויות "מקרו" יש מגבוני בד בגלילים הרבה יותר בזול. - annat
13/1/2005  23:27 בינתיים - רוית ב'
14/1/2005  14:46 בדיוק השבוע רופאת אףאוזןגרון המליצה לנו למרוח קצת דרמקומבין עם מקלון אוזניים בקצה האף, אחרי הניגוב. (ל"ת) - זהר י-ם


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש