פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
13/1/2005 13:57
רינתי
מאת:
לאמא מבוהלת
כותרת:
ידוע שיש חומר לא טוב במגבונים, נעשה מחקר ונעשתה השוואה בין החברות, מה שאני זוכרת להגיד הוא שבמגבונים של טיטולים היה הכי פחות ובמגבונים של האגיס הכי הרבה ולכן הפסקתי להשתמש בהם.
אגב החקירה בוצעה ע"י ידיעות אחרונות, חפשי שם
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
13/1/2005 11:07
קודם כל, תפסיקי לנגב.
-
HILLA
13/1/2005 11:09
בצינון הבא...
-
ליק333
13/1/2005 11:27
הילה
-
רוית ב'
13/1/2005 11:28
משחה שאולי תעזור
-
ק.ק.
13/1/2005 11:35
רוית, מאמינה, מאמינה....מותר בגיל שנתיים. ולגבי המגבונים
-
HILLA
13/1/2005 12:02
הילה, כעקרון את צודקת, אבל הבעיה עם המגבונים היא שהחומרים 'המסוכנים' (שנמצאים גם בסבון נוזלי וכו') נשארים על העור ולא נשטפים (להבדיל מסבון אותו שוטפים במים אחרי השימוש). (ל"ת)
-
ק.ק.
13/1/2005 12:26
אל תשימי לה אף-קל !!! זה נורא שורף (ל"ת)
-
הנספח התרבותי של פולין
13/1/2005 12:47
נספח, מנסיון? כי מנסיוננו- לא. (ל"ת)
-
HILLA
13/1/2005 12:58
לי זה ממש שרף, לא הייתי שם על אזור מגורה (ל"ת)
-
הנספח התרבותי של פולין
13/1/2005 13:38
איזה חומר מסרטן יש במגבונים? אתן רציניות? אשמח לשמוע פרטים (ל"ת)
-
אמא מבוהלת
13/1/2005 13:55
מצורף לינק על דיון שהיה כאן לפני מס' חודשים בנוגע למגבונים.
-
ק.ק.
13/1/2005 14:02
והמלצה לפתרון חלופי למגבונים...
-
ק.ק.
13/1/2005 21:18
אני מורחת את המשחות הלבנות של הטוסיק (עדינול וכד') כי הן יוצרות שכבת הגנה מהמשך הנזק מהנזלת (ל"ת)
-
אורנה דן
13/1/2005 22:49
ברשת חנויות "מקרו" יש מגבוני בד בגלילים הרבה יותר בזול.
-
annat
13/1/2005 23:27
בינתיים
-
רוית ב'
14/1/2005 14:46
בדיוק השבוע רופאת אףאוזןגרון המליצה לנו למרוח קצת דרמקומבין עם מקלון אוזניים בקצה האף, אחרי הניגוב. (ל"ת)
-
זהר י-ם
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש