פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 11:27 רוית ב' מאת:
הילה כותרת:
נשבעת לך שאני שוטפת במים חמימים, ואפילו כשהילדה מבקשת לנגב בעצמה- בנייר או...בשרוול, אני מנסה למנוע זאת. ולמרות הכל אני לא מצליחה להתגבר על הגירוי.
האם תערובת השמנים שציינת מותרת לגיל שנתיים? אם כן, אני רצה עכשיו לקנות.
ותודה רבה לך על התשובה, וגם לליק333

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  11:07 קודם כל, תפסיקי לנגב. - HILLA
13/1/2005  11:09 בצינון הבא... - ליק333
13/1/2005  11:28 משחה שאולי תעזור - ק.ק.
13/1/2005  11:35 רוית, מאמינה, מאמינה....מותר בגיל שנתיים. ולגבי המגבונים - HILLA
13/1/2005  12:02 הילה, כעקרון את צודקת, אבל הבעיה עם המגבונים היא שהחומרים 'המסוכנים' (שנמצאים גם בסבון נוזלי וכו') נשארים על העור ולא נשטפים (להבדיל מסבון אותו שוטפים במים אחרי השימוש). (ל"ת) - ק.ק.
13/1/2005  12:26 אל תשימי לה אף-קל !!! זה נורא שורף (ל"ת) - הנספח התרבותי של פולין
13/1/2005  12:47 נספח, מנסיון? כי מנסיוננו- לא. (ל"ת) - HILLA
13/1/2005  12:58 לי זה ממש שרף, לא הייתי שם על אזור מגורה (ל"ת) - הנספח התרבותי של פולין
13/1/2005  13:38 איזה חומר מסרטן יש במגבונים? אתן רציניות? אשמח לשמוע פרטים (ל"ת) - אמא מבוהלת
13/1/2005  13:55 מצורף לינק על דיון שהיה כאן לפני מס' חודשים בנוגע למגבונים. - ק.ק.
13/1/2005  13:57 לאמא מבוהלת - רינתי
13/1/2005  14:02 והמלצה לפתרון חלופי למגבונים... - ק.ק.
13/1/2005  21:18 אני מורחת את המשחות הלבנות של הטוסיק (עדינול וכד') כי הן יוצרות שכבת הגנה מהמשך הנזק מהנזלת (ל"ת) - אורנה דן
13/1/2005  22:49 ברשת חנויות "מקרו" יש מגבוני בד בגלילים הרבה יותר בזול. - annat
13/1/2005  23:27 בינתיים - רוית ב'
14/1/2005  14:46 בדיוק השבוע רופאת אףאוזןגרון המליצה לנו למרוח קצת דרמקומבין עם מקלון אוזניים בקצה האף, אחרי הניגוב. (ל"ת) - זהר י-ם


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש