פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 12:47 HILLA מאת:
נספח, מנסיון? כי מנסיוננו- לא. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  11:07 קודם כל, תפסיקי לנגב. - HILLA
13/1/2005  11:09 בצינון הבא... - ליק333
13/1/2005  11:27 הילה - רוית ב'
13/1/2005  11:28 משחה שאולי תעזור - ק.ק.
13/1/2005  11:35 רוית, מאמינה, מאמינה....מותר בגיל שנתיים. ולגבי המגבונים - HILLA
13/1/2005  12:02 הילה, כעקרון את צודקת, אבל הבעיה עם המגבונים היא שהחומרים 'המסוכנים' (שנמצאים גם בסבון נוזלי וכו') נשארים על העור ולא נשטפים (להבדיל מסבון אותו שוטפים במים אחרי השימוש). (ל"ת) - ק.ק.
13/1/2005  12:26 אל תשימי לה אף-קל !!! זה נורא שורף (ל"ת) - הנספח התרבותי של פולין
13/1/2005  12:58 לי זה ממש שרף, לא הייתי שם על אזור מגורה (ל"ת) - הנספח התרבותי של פולין
13/1/2005  13:38 איזה חומר מסרטן יש במגבונים? אתן רציניות? אשמח לשמוע פרטים (ל"ת) - אמא מבוהלת
13/1/2005  13:55 מצורף לינק על דיון שהיה כאן לפני מס' חודשים בנוגע למגבונים. - ק.ק.
13/1/2005  13:57 לאמא מבוהלת - רינתי
13/1/2005  14:02 והמלצה לפתרון חלופי למגבונים... - ק.ק.
13/1/2005  21:18 אני מורחת את המשחות הלבנות של הטוסיק (עדינול וכד') כי הן יוצרות שכבת הגנה מהמשך הנזק מהנזלת (ל"ת) - אורנה דן
13/1/2005  22:49 ברשת חנויות "מקרו" יש מגבוני בד בגלילים הרבה יותר בזול. - annat
13/1/2005  23:27 בינתיים - רוית ב'
14/1/2005  14:46 בדיוק השבוע רופאת אףאוזןגרון המליצה לנו למרוח קצת דרמקומבין עם מקלון אוזניים בקצה האף, אחרי הניגוב. (ל"ת) - זהר י-ם


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש