פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
13/1/2005 13:55
ק.ק.
מאת:
מצורף לינק על דיון שהיה כאן לפני מס' חודשים בנוגע למגבונים.
כותרת:
http://www.leida.co.il/message.asp?qt=24915
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
13/1/2005 11:07
קודם כל, תפסיקי לנגב.
-
HILLA
13/1/2005 11:09
בצינון הבא...
-
ליק333
13/1/2005 11:27
הילה
-
רוית ב'
13/1/2005 11:28
משחה שאולי תעזור
-
ק.ק.
13/1/2005 11:35
רוית, מאמינה, מאמינה....מותר בגיל שנתיים. ולגבי המגבונים
-
HILLA
13/1/2005 12:02
הילה, כעקרון את צודקת, אבל הבעיה עם המגבונים היא שהחומרים 'המסוכנים' (שנמצאים גם בסבון נוזלי וכו') נשארים על העור ולא נשטפים (להבדיל מסבון אותו שוטפים במים אחרי השימוש). (ל"ת)
-
ק.ק.
13/1/2005 12:26
אל תשימי לה אף-קל !!! זה נורא שורף (ל"ת)
-
הנספח התרבותי של פולין
13/1/2005 12:47
נספח, מנסיון? כי מנסיוננו- לא. (ל"ת)
-
HILLA
13/1/2005 12:58
לי זה ממש שרף, לא הייתי שם על אזור מגורה (ל"ת)
-
הנספח התרבותי של פולין
13/1/2005 13:38
איזה חומר מסרטן יש במגבונים? אתן רציניות? אשמח לשמוע פרטים (ל"ת)
-
אמא מבוהלת
13/1/2005 13:57
לאמא מבוהלת
-
רינתי
13/1/2005 14:02
והמלצה לפתרון חלופי למגבונים...
-
ק.ק.
13/1/2005 21:18
אני מורחת את המשחות הלבנות של הטוסיק (עדינול וכד') כי הן יוצרות שכבת הגנה מהמשך הנזק מהנזלת (ל"ת)
-
אורנה דן
13/1/2005 22:49
ברשת חנויות "מקרו" יש מגבוני בד בגלילים הרבה יותר בזול.
-
annat
13/1/2005 23:27
בינתיים
-
רוית ב'
14/1/2005 14:46
בדיוק השבוע רופאת אףאוזןגרון המליצה לנו למרוח קצת דרמקומבין עם מקלון אוזניים בקצה האף, אחרי הניגוב. (ל"ת)
-
זהר י-ם
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש