פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
14/8/2006 22:15
אלה
מאת:
אולי למצוא לך מחליפה ?
כותרת:
אולי לכל השיעור, אולי רק לחלק מהשיעור?
שלא תדעו עוד צער....
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
14/8/2006 22:18
נעמה, לא מבקשים מודיעים, בר תיקון לדעתי - מחר בבוקר תזכירי להן שאת יוצאת מוקדם אל תשאלי לדעתן. (ל"ת)
-
דפנה
14/8/2006 22:19
במצב שהמדינה לצערנו נמצאת בו
-
סיגל
14/8/2006 23:00
טוב , היא החזירה לי טלפון-
-
נעמה
14/8/2006 23:26
נעמה - את מרגישה שאת צריכה להיות שם, אז את הולכת בלי התנצלויות ובלי גמגומים:
-
maia
15/8/2006 04:46
הי נעמה יקרה
-
גליה והבנות
15/8/2006 06:50
להגיד בדיוק מה שאמרת כאן על הבורקס והכל (ל"ת)
-
אורנה דן
15/8/2006 08:57
מצטרפת לדברי maia ואורנה דן. תעמידי אותה בפני עובדה
-
ע.פ.
15/8/2006 09:38
נעמה, שהבוסית שלך תתבייש לה!!!!
-
ותיקונת
15/8/2006 14:34
איזה חוסר רגישות. ממש חוצפה. תסבירי לה זאת לא הולכת לבילות במועדון לילה.... מעצבן. (ל"ת)
-
רונה
16/8/2006 06:22
אוי בנות...
-
נעמה
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש