מה שהיא אמרה לך בטלפון נועד לגרום לך נקיפות מצפון, כלומר לאפשר לך ללכת, אבל בדוחק כזה. ז"א - "טוב, תלכי, אבל תדעי שזה מה-זה דופק אותנו". ממש תגובה מעצבנת ולא במקום. אולי תאמרי לה כך - XXX, אני בטוחה שאם חלילה וחס חבר קרוב שלך היה נהרג, היית הולכת להלוויה, לתת לו כבוד אחרון ולהפרד לתמיד ממישהו שכ"כ אהבת והיה לך כבן משפחה.
זאת האמת, ולא נראה לי שיהיו לה מילים אחרי משפט כזה. וכמובן, תנחומים מעומק ליבי על מותו של החבר.
|
תוכן התגובה:
|