פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/8/2006 08:57 ע.פ. מאת:
מצטרפת לדברי maia ואורנה דן. תעמידי אותה בפני עובדה כותרת:
מה שהיא אמרה לך בטלפון נועד לגרום לך נקיפות מצפון, כלומר לאפשר לך ללכת, אבל בדוחק כזה. ז"א - "טוב, תלכי, אבל תדעי שזה מה-זה דופק אותנו". ממש תגובה מעצבנת ולא במקום. אולי תאמרי לה כך - XXX, אני בטוחה שאם חלילה וחס חבר קרוב שלך היה נהרג, היית הולכת להלוויה, לתת לו כבוד אחרון ולהפרד לתמיד ממישהו שכ"כ אהבת והיה לך כבן משפחה.

זאת האמת, ולא נראה לי שיהיו לה מילים אחרי משפט כזה.
וכמובן, תנחומים מעומק ליבי על מותו של החבר.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/8/2006  22:15 אולי למצוא לך מחליפה ? - אלה
14/8/2006  22:18 נעמה, לא מבקשים מודיעים, בר תיקון לדעתי - מחר בבוקר תזכירי להן שאת יוצאת מוקדם אל תשאלי לדעתן. (ל"ת) - דפנה
14/8/2006  22:19 במצב שהמדינה לצערנו נמצאת בו - סיגל
14/8/2006  23:00 טוב , היא החזירה לי טלפון- - נעמה
14/8/2006  23:26 נעמה - את מרגישה שאת צריכה להיות שם, אז את הולכת בלי התנצלויות ובלי גמגומים: - maia
15/8/2006  04:46 הי נעמה יקרה - גליה והבנות
15/8/2006  06:50 להגיד בדיוק מה שאמרת כאן על הבורקס והכל (ל"ת) - אורנה דן
15/8/2006  09:38 נעמה, שהבוסית שלך תתבייש לה!!!! - ותיקונת
15/8/2006  14:34 איזה חוסר רגישות. ממש חוצפה. תסבירי לה זאת לא הולכת לבילות במועדון לילה.... מעצבן. (ל"ת) - רונה
16/8/2006  06:22 אוי בנות... - נעמה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש