פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/8/2006 22:18 דפנה מאת:
נעמה, לא מבקשים מודיעים, בר תיקון לדעתי - מחר בבוקר תזכירי להן שאת יוצאת מוקדם אל תשאלי לדעתן. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/8/2006  22:15 אולי למצוא לך מחליפה ? - אלה
14/8/2006  22:19 במצב שהמדינה לצערנו נמצאת בו - סיגל
14/8/2006  23:00 טוב , היא החזירה לי טלפון- - נעמה
14/8/2006  23:26 נעמה - את מרגישה שאת צריכה להיות שם, אז את הולכת בלי התנצלויות ובלי גמגומים: - maia
15/8/2006  04:46 הי נעמה יקרה - גליה והבנות
15/8/2006  06:50 להגיד בדיוק מה שאמרת כאן על הבורקס והכל (ל"ת) - אורנה דן
15/8/2006  08:57 מצטרפת לדברי maia ואורנה דן. תעמידי אותה בפני עובדה - ע.פ.
15/8/2006  09:38 נעמה, שהבוסית שלך תתבייש לה!!!! - ותיקונת
15/8/2006  14:34 איזה חוסר רגישות. ממש חוצפה. תסבירי לה זאת לא הולכת לבילות במועדון לילה.... מעצבן. (ל"ת) - רונה
16/8/2006  06:22 אוי בנות... - נעמה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש