לדעתי לוויה זה אחד המקרים הברורים שאם אין ברירה אז נעדרים מהעבודה או הלימודים. מה היא מצפה שתעשי? שלא תלכי ללויה של מישהו יקר לך? שתדחי אותה עד סוף המסיבה. לדעתי התגובה של הבוסית היא מהקטנוניות שלה ואל תתני לה להשפיע עליך.
וחוץ מזה מקווה להספיק לדבר איתך השבוע ואולי שבוע הבא נפגש, כנראה נהיה באזור.
נשיקות ואין לי מילים לניחומים...
|
תוכן התגובה:
|