פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/8/2006 23:00 נעמה מאת:
טוב , היא החזירה לי טלפון- כותרת:
אמרה לי שהיא לא יכולה להגיד לי לא ללכת. אבל היא רק רצתה שאדע שזה יהיה מאוד קשה להם... אבל אם אני מרגישה שאני חייבת אז היא לא יכולה להגיד לי לא ללכת..

איזו מן התנסחות זאת?

כמובן שפתחתי במגננה ("זה הכי קרוב למשפחה") מה שגרם לי להרגיש אפילו יותר גרוע וחסר עמוד שדרה.

אוף. לא יודעת למה הרגשתי צורך להתנצל.
כל ההתנהלות הזאת בפני ה"ממסד" הוציאה ממני , משום מה, צדדים ילדיים להפליא...

ועכשיו אני מלכה את עצמי. שזה בכלל פרודוקטיבי.
אני שולחת את ההודעה הזאת ומצליחה להתגבר על עצמי, אני מקווה.

והכל נראה כל כך כלום מול החור הגדול והשחור של אדם צעיר בן 20, פרח אמיתי, יקר יקר יקר, שביום אחד נגמר.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/8/2006  22:15 אולי למצוא לך מחליפה ? - אלה
14/8/2006  22:18 נעמה, לא מבקשים מודיעים, בר תיקון לדעתי - מחר בבוקר תזכירי להן שאת יוצאת מוקדם אל תשאלי לדעתן. (ל"ת) - דפנה
14/8/2006  22:19 במצב שהמדינה לצערנו נמצאת בו - סיגל
14/8/2006  23:26 נעמה - את מרגישה שאת צריכה להיות שם, אז את הולכת בלי התנצלויות ובלי גמגומים: - maia
15/8/2006  04:46 הי נעמה יקרה - גליה והבנות
15/8/2006  06:50 להגיד בדיוק מה שאמרת כאן על הבורקס והכל (ל"ת) - אורנה דן
15/8/2006  08:57 מצטרפת לדברי maia ואורנה דן. תעמידי אותה בפני עובדה - ע.פ.
15/8/2006  09:38 נעמה, שהבוסית שלך תתבייש לה!!!! - ותיקונת
15/8/2006  14:34 איזה חוסר רגישות. ממש חוצפה. תסבירי לה זאת לא הולכת לבילות במועדון לילה.... מעצבן. (ל"ת) - רונה
16/8/2006  06:22 אוי בנות... - נעמה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש