פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/8/2006 09:38 ותיקונת מאת:
נעמה, שהבוסית שלך תתבייש לה!!!! כותרת:
אם היא היתה במצבך היא היתה הולכת בלי היסוסים. אז למה לעשות לה הרגשה רעה?
לא הייתי שמה פס על אדם חסר רגישות.
לכי, חזקי את יקירייך וחלקי כבוד אחרון לגיבור שנפל.
אל תחשבי אפילו חצי שניה על הבוסית.
אם את מתעקשת, חשבי על הילדים :-)

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
14/8/2006  22:15 אולי למצוא לך מחליפה ? - אלה
14/8/2006  22:18 נעמה, לא מבקשים מודיעים, בר תיקון לדעתי - מחר בבוקר תזכירי להן שאת יוצאת מוקדם אל תשאלי לדעתן. (ל"ת) - דפנה
14/8/2006  22:19 במצב שהמדינה לצערנו נמצאת בו - סיגל
14/8/2006  23:00 טוב , היא החזירה לי טלפון- - נעמה
14/8/2006  23:26 נעמה - את מרגישה שאת צריכה להיות שם, אז את הולכת בלי התנצלויות ובלי גמגומים: - maia
15/8/2006  04:46 הי נעמה יקרה - גליה והבנות
15/8/2006  06:50 להגיד בדיוק מה שאמרת כאן על הבורקס והכל (ל"ת) - אורנה דן
15/8/2006  08:57 מצטרפת לדברי maia ואורנה דן. תעמידי אותה בפני עובדה - ע.פ.
15/8/2006  14:34 איזה חוסר רגישות. ממש חוצפה. תסבירי לה זאת לא הולכת לבילות במועדון לילה.... מעצבן. (ל"ת) - רונה
16/8/2006  06:22 אוי בנות... - נעמה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש