פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2003 10:30 אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית מאת:
מותר ואף רצוי ביותר לדבר כותרת:
מצטרפת לבקשה לכתוב קצת יותר, ולא רק שורה לאקונית. קשה להתייחס לבקשות כל כך מצומצמות.
ילדים שומעים שפה מימיהם הראשונים, ואף קודם לכן. חשוב וטוב לדבר אליהם, בכל דרך שנראית לך נכונה וטבעית. אם קשה לך לדבר "תינוקית" אז לדבר כמו למבוגר, ואם קשה לך לדבר בלי שמשיבים לך (לי זה קשה) אז לשיר. הקול שלך הוא משהו משמעותי מאד עבור התינוק, רגשית וקוגנטיבית, ויש לזה השלכות עצומות על התפתחות תקינה של השפה.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/1/2003  09:34 **OT** לפולינה - הרצליה
21/1/2003  10:53 OT - מוצץ לעצמו את השפתיים - טנגה
21/1/2003  12:17 דיבורים דיבורים.... - שרי
21/1/2003  12:21 טנגה, זה ממש נורמאלי, הם עושים את זה גם בבטן (ל"ת) - אמא 11
21/1/2003  12:22 וגם אני מהמדברות עם העולל בכל הזדמנות. (ל"ת) - טנגה
21/1/2003  12:28 לפעמים אני מדברת אליה וחושבת שאם מישהו היה שומע את עומק הדברים האמורים... - ליאתיתי
21/1/2003  13:19 תודה, אמא 11 ובפנים OT לגבי מיגרנות - טנגה
21/1/2003  15:03 הרצליה יקרה - פולינה
21/1/2003  15:05 ועוד דבר (להרצליה) - פולינה
21/1/2003  15:08 טנגה , אני מצטרפת לאמא11 - ענת סימון
21/1/2003  15:41 לאמא מודאגת ,לזוהר וללירון - ענת סימון
21/1/2003  21:35 להרצליה - לירון
21/1/2003  21:52 ענת סימון היקרה - לירון
21/1/2003  22:11 איזה כייף לשמוע שיש שיפור משמעותי - ענת סימון
21/1/2003  22:22 ד"ר זנדהאוז - רופא ילדים, מנהל המרכז להתפתחות הילד של מכבי וגם למד הומאופטיה אצל רוזנטל וגם נחמד. מקבל ברמת חן. (ל"ת) - אמא של סיוון
22/1/2003  10:27 לאמא של סיוון - אם הוא למד אצל רוזנטל הוא כנראה לא הפנים... כי זכור לי - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש