מצטרפת לבקשה לכתוב קצת יותר, ולא רק שורה לאקונית. קשה להתייחס לבקשות כל כך מצומצמות. ילדים שומעים שפה מימיהם הראשונים, ואף קודם לכן. חשוב וטוב לדבר אליהם, בכל דרך שנראית לך נכונה וטבעית. אם קשה לך לדבר "תינוקית" אז לדבר כמו למבוגר, ואם קשה לך לדבר בלי שמשיבים לך (לי זה קשה) אז לשיר. הקול שלך הוא משהו משמעותי מאד עבור התינוק, רגשית וקוגנטיבית, ויש לזה השלכות עצומות על התפתחות תקינה של השפה.
|
תוכן התגובה:
|