|
21/1/2003 13:19
|
טנגה
|
מאת:
|
|
תודה, אמא 11 ובפנים OT לגבי מיגרנות
|
כותרת:
|
אני זוכרת ששאלת לפני כמה שבועות ברגע אמת מה לעשות. מקווה שזו לא בעייה קבועה אצלך, אבל אם כן, אז ראיתי פעם בתוכנית בטלויזיה שמטפלים בזה דווקא דרך אוסתיאופטיה (אני אף פעם לא יודעת איפה ה"ת" ואיפה ה"ט"). מסתבר שלחץ ומתח בחוליות הצוואר יכול לגרום למיגרנות. נראה לי שזה שווה בדיקה ובטח עדיף על הכדורים החזקים בטירוף ועל כמויות הקפה השחור שגם ככה לא תמיד עוזרים. רק בריאות!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|