פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2003 13:19 טנגה מאת:
תודה, אמא 11 ובפנים OT לגבי מיגרנות כותרת:
אני זוכרת ששאלת לפני כמה שבועות ברגע אמת מה לעשות. מקווה שזו לא בעייה קבועה אצלך, אבל אם כן, אז ראיתי פעם בתוכנית בטלויזיה שמטפלים בזה דווקא דרך אוסתיאופטיה (אני אף פעם לא יודעת איפה ה"ת" ואיפה ה"ט"). מסתבר שלחץ ומתח בחוליות הצוואר יכול לגרום למיגרנות. נראה לי שזה שווה בדיקה ובטח עדיף על הכדורים החזקים בטירוף ועל כמויות הקפה השחור שגם ככה לא תמיד עוזרים. רק בריאות!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/1/2003  09:34 **OT** לפולינה - הרצליה
21/1/2003  10:30 מותר ואף רצוי ביותר לדבר - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
21/1/2003  10:53 OT - מוצץ לעצמו את השפתיים - טנגה
21/1/2003  12:17 דיבורים דיבורים.... - שרי
21/1/2003  12:21 טנגה, זה ממש נורמאלי, הם עושים את זה גם בבטן (ל"ת) - אמא 11
21/1/2003  12:22 וגם אני מהמדברות עם העולל בכל הזדמנות. (ל"ת) - טנגה
21/1/2003  12:28 לפעמים אני מדברת אליה וחושבת שאם מישהו היה שומע את עומק הדברים האמורים... - ליאתיתי
21/1/2003  15:03 הרצליה יקרה - פולינה
21/1/2003  15:05 ועוד דבר (להרצליה) - פולינה
21/1/2003  15:08 טנגה , אני מצטרפת לאמא11 - ענת סימון
21/1/2003  15:41 לאמא מודאגת ,לזוהר וללירון - ענת סימון
21/1/2003  21:35 להרצליה - לירון
21/1/2003  21:52 ענת סימון היקרה - לירון
21/1/2003  22:11 איזה כייף לשמוע שיש שיפור משמעותי - ענת סימון
21/1/2003  22:22 ד"ר זנדהאוז - רופא ילדים, מנהל המרכז להתפתחות הילד של מכבי וגם למד הומאופטיה אצל רוזנטל וגם נחמד. מקבל ברמת חן. (ל"ת) - אמא של סיוון
22/1/2003  10:27 לאמא של סיוון - אם הוא למד אצל רוזנטל הוא כנראה לא הפנים... כי זכור לי - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש