תודה... כבר נבהלתי שנעלמת (גם הדס וגם את...). אומנם צברתי לי ידע בנושא התפתחות תינוקות, אבל למזלי ושמחתי יש דברים שאני עדין לא יודעת, ולכן טוב שאת פה.
קצת התעצבנתי על עצמי, עכשיו אחרי שראיתי את התשובה שלך , שכתבתי לאותה אמא (עם ילד בן 5 חודשים ולא מתהפך) שזה שום דבר.... כי אם כולם היו אומרים לי שזה שום דבר, לא הייתי עושה כלום- וחבל. התרגילים שעבדתי איתה כל יום מאוד עזרו- ורואים תוצאות!!! (מדהים!)
דיברתי עכשיו עם יעל (שהייתה אצלך) והיא גם אומרת שרואים שיפור משמעותי אצל מאי. היא מוסרת דרישת שלום.
ביי בנתיים
|
תוכן התגובה:
|