פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2003 21:52 לירון מאת:
ענת סימון היקרה כותרת:
תודה... כבר נבהלתי שנעלמת (גם הדס וגם את...). אומנם צברתי לי ידע בנושא התפתחות תינוקות, אבל למזלי ושמחתי יש דברים שאני עדין לא יודעת, ולכן טוב שאת פה.

קצת התעצבנתי על עצמי, עכשיו אחרי שראיתי את התשובה שלך , שכתבתי לאותה אמא (עם ילד בן 5 חודשים ולא מתהפך) שזה שום דבר.... כי אם כולם היו אומרים לי שזה שום דבר, לא הייתי עושה כלום- וחבל. התרגילים שעבדתי איתה כל יום מאוד עזרו- ורואים תוצאות!!! (מדהים!)

דיברתי עכשיו עם יעל (שהייתה אצלך) והיא גם אומרת שרואים שיפור משמעותי אצל מאי. היא מוסרת דרישת שלום.

ביי בנתיים

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/1/2003  09:34 **OT** לפולינה - הרצליה
21/1/2003  10:30 מותר ואף רצוי ביותר לדבר - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
21/1/2003  10:53 OT - מוצץ לעצמו את השפתיים - טנגה
21/1/2003  12:17 דיבורים דיבורים.... - שרי
21/1/2003  12:21 טנגה, זה ממש נורמאלי, הם עושים את זה גם בבטן (ל"ת) - אמא 11
21/1/2003  12:22 וגם אני מהמדברות עם העולל בכל הזדמנות. (ל"ת) - טנגה
21/1/2003  12:28 לפעמים אני מדברת אליה וחושבת שאם מישהו היה שומע את עומק הדברים האמורים... - ליאתיתי
21/1/2003  13:19 תודה, אמא 11 ובפנים OT לגבי מיגרנות - טנגה
21/1/2003  15:03 הרצליה יקרה - פולינה
21/1/2003  15:05 ועוד דבר (להרצליה) - פולינה
21/1/2003  15:08 טנגה , אני מצטרפת לאמא11 - ענת סימון
21/1/2003  15:41 לאמא מודאגת ,לזוהר וללירון - ענת סימון
21/1/2003  21:35 להרצליה - לירון
21/1/2003  22:11 איזה כייף לשמוע שיש שיפור משמעותי - ענת סימון
21/1/2003  22:22 ד"ר זנדהאוז - רופא ילדים, מנהל המרכז להתפתחות הילד של מכבי וגם למד הומאופטיה אצל רוזנטל וגם נחמד. מקבל ברמת חן. (ל"ת) - אמא של סיוון
22/1/2003  10:27 לאמא של סיוון - אם הוא למד אצל רוזנטל הוא כנראה לא הפנים... כי זכור לי - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש