|
21/1/2003 15:05
|
פולינה
|
מאת:
|
|
ועוד דבר (להרצליה)
|
כותרת:
|
לגבי העירנות: מאד יכו להיות. על כל ילד זה משפיע אחרת. יש כאלה שדווקא נרדמים ויש כאלה שמקבלים מזה אנרגיות, כי הדיקור בסופ של דבר פועל על הצ'י - האנרגיה בגוף. אבל אני ממליצה בחום להתקשר לאפרת ולתאר לה את ההתנהגות של אחרי הטיפול ולהתייעץ איתה.
פולינה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|