פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2003 12:17 שרי מאת:
דיבורים דיבורים.... כותרת:
בטח שלדבר.. אל תרגישי דבילילת - לדבר על הכל מה שבא לך. כשאין לי מה להגיד אני לפעמים מתארת לתינוקת את מה שאני עושה באותו רגע או משתפת אותה בכל מיני מחשבות. ה לא אומר שצריכה להיות פטפטת בלתי פוסקת - גם את וגם התינוקת צריכות שקט ושלווה וזמן להרהורים... אבל דיבורים לתינוקות זה נפלא. חוץ מזה שכדאי כבר בגיל צעיר להרביץ בהם תורה.... אני למשל זוכרת את עצמי מטיילת עם בכורתי במנשא בגיל ארבעה חודשים באולמות האבירים בעכו ומסבירה לה בשיא הרצינות מי היו הצלבנים...מה איכפת לי מה חשבו התיירים והמקומיים... לנו היה כיף...
ל\חשוב מאוד גם לנהל שיחה של ממש עם התינוק - להשמיע לו קולות או מילים ולחכות לתגובה - ולענות לו עליה... זה מאוד חשוב להתפתחות שלהם וגם נורא כיף להם...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/1/2003  09:34 **OT** לפולינה - הרצליה
21/1/2003  10:30 מותר ואף רצוי ביותר לדבר - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
21/1/2003  10:53 OT - מוצץ לעצמו את השפתיים - טנגה
21/1/2003  12:21 טנגה, זה ממש נורמאלי, הם עושים את זה גם בבטן (ל"ת) - אמא 11
21/1/2003  12:22 וגם אני מהמדברות עם העולל בכל הזדמנות. (ל"ת) - טנגה
21/1/2003  12:28 לפעמים אני מדברת אליה וחושבת שאם מישהו היה שומע את עומק הדברים האמורים... - ליאתיתי
21/1/2003  13:19 תודה, אמא 11 ובפנים OT לגבי מיגרנות - טנגה
21/1/2003  15:03 הרצליה יקרה - פולינה
21/1/2003  15:05 ועוד דבר (להרצליה) - פולינה
21/1/2003  15:08 טנגה , אני מצטרפת לאמא11 - ענת סימון
21/1/2003  15:41 לאמא מודאגת ,לזוהר וללירון - ענת סימון
21/1/2003  21:35 להרצליה - לירון
21/1/2003  21:52 ענת סימון היקרה - לירון
21/1/2003  22:11 איזה כייף לשמוע שיש שיפור משמעותי - ענת סימון
21/1/2003  22:22 ד"ר זנדהאוז - רופא ילדים, מנהל המרכז להתפתחות הילד של מכבי וגם למד הומאופטיה אצל רוזנטל וגם נחמד. מקבל ברמת חן. (ל"ת) - אמא של סיוון
22/1/2003  10:27 לאמא של סיוון - אם הוא למד אצל רוזנטל הוא כנראה לא הפנים... כי זכור לי - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש