|
21/1/2003 12:17
|
שרי
|
מאת:
|
|
דיבורים דיבורים....
|
כותרת:
|
בטח שלדבר.. אל תרגישי דבילילת - לדבר על הכל מה שבא לך. כשאין לי מה להגיד אני לפעמים מתארת לתינוקת את מה שאני עושה באותו רגע או משתפת אותה בכל מיני מחשבות. ה לא אומר שצריכה להיות פטפטת בלתי פוסקת - גם את וגם התינוקת צריכות שקט ושלווה וזמן להרהורים... אבל דיבורים לתינוקות זה נפלא. חוץ מזה שכדאי כבר בגיל צעיר להרביץ בהם תורה.... אני למשל זוכרת את עצמי מטיילת עם בכורתי במנשא בגיל ארבעה חודשים באולמות האבירים בעכו ומסבירה לה בשיא הרצינות מי היו הצלבנים...מה איכפת לי מה חשבו התיירים והמקומיים... לנו היה כיף... ל\חשוב מאוד גם לנהל שיחה של ממש עם התינוק - להשמיע לו קולות או מילים ולחכות לתגובה - ולענות לו עליה... זה מאוד חשוב להתפתחות שלהם וגם נורא כיף להם...
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|