פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
21/1/2003 12:21 אמא 11 מאת:
טנגה, זה ממש נורמאלי, הם עושים את זה גם בבטן (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
21/1/2003  09:34 **OT** לפולינה - הרצליה
21/1/2003  10:30 מותר ואף רצוי ביותר לדבר - אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
21/1/2003  10:53 OT - מוצץ לעצמו את השפתיים - טנגה
21/1/2003  12:17 דיבורים דיבורים.... - שרי
21/1/2003  12:22 וגם אני מהמדברות עם העולל בכל הזדמנות. (ל"ת) - טנגה
21/1/2003  12:28 לפעמים אני מדברת אליה וחושבת שאם מישהו היה שומע את עומק הדברים האמורים... - ליאתיתי
21/1/2003  13:19 תודה, אמא 11 ובפנים OT לגבי מיגרנות - טנגה
21/1/2003  15:03 הרצליה יקרה - פולינה
21/1/2003  15:05 ועוד דבר (להרצליה) - פולינה
21/1/2003  15:08 טנגה , אני מצטרפת לאמא11 - ענת סימון
21/1/2003  15:41 לאמא מודאגת ,לזוהר וללירון - ענת סימון
21/1/2003  21:35 להרצליה - לירון
21/1/2003  21:52 ענת סימון היקרה - לירון
21/1/2003  22:11 איזה כייף לשמוע שיש שיפור משמעותי - ענת סימון
21/1/2003  22:22 ד"ר זנדהאוז - רופא ילדים, מנהל המרכז להתפתחות הילד של מכבי וגם למד הומאופטיה אצל רוזנטל וגם נחמד. מקבל ברמת חן. (ל"ת) - אמא של סיוון
22/1/2003  10:27 לאמא של סיוון - אם הוא למד אצל רוזנטל הוא כנראה לא הפנים... כי זכור לי - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש