פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
21/1/2003 12:21
אמא 11
מאת:
טנגה, זה ממש נורמאלי, הם עושים את זה גם בבטן (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
21/1/2003 09:34
**OT** לפולינה
-
הרצליה
21/1/2003 10:30
מותר ואף רצוי ביותר לדבר
-
אורית גודקאר, פסיכולוגית חינוכית מומחית
21/1/2003 10:53
OT - מוצץ לעצמו את השפתיים
-
טנגה
21/1/2003 12:17
דיבורים דיבורים....
-
שרי
21/1/2003 12:22
וגם אני מהמדברות עם העולל בכל הזדמנות. (ל"ת)
-
טנגה
21/1/2003 12:28
לפעמים אני מדברת אליה וחושבת שאם מישהו היה שומע את עומק הדברים האמורים...
-
ליאתיתי
21/1/2003 13:19
תודה, אמא 11 ובפנים OT לגבי מיגרנות
-
טנגה
21/1/2003 15:03
הרצליה יקרה
-
פולינה
21/1/2003 15:05
ועוד דבר (להרצליה)
-
פולינה
21/1/2003 15:08
טנגה , אני מצטרפת לאמא11
-
ענת סימון
21/1/2003 15:41
לאמא מודאגת ,לזוהר וללירון
-
ענת סימון
21/1/2003 21:35
להרצליה
-
לירון
21/1/2003 21:52
ענת סימון היקרה
-
לירון
21/1/2003 22:11
איזה כייף לשמוע שיש שיפור משמעותי
-
ענת סימון
21/1/2003 22:22
ד"ר זנדהאוז - רופא ילדים, מנהל המרכז להתפתחות הילד של מכבי וגם למד הומאופטיה אצל רוזנטל וגם נחמד. מקבל ברמת חן. (ל"ת)
-
אמא של סיוון
22/1/2003 10:27
לאמא של סיוון - אם הוא למד אצל רוזנטל הוא כנראה לא הפנים... כי זכור לי
-
זהר
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש