דסי יקרה, בסה"כ דיברתי איתך רק פעם אחת, אך בפעם הזאת עזרת לי המון להבין מה אני מחפשת ואיך למצוא את זה. אמהות רבות, בעיקר בילד הראשון, מלאות בהלה מול הכנסת הילד למסגרת וזה מתבטא גם בחוסר אסרטיביות מול המטפלת הנבחרת. כנראה זו הסיבה שהורים לא לוחצים על מטפלות ילדיהם להשתתף ביוזמה הברוכה שלך, ולמטפלות מניעים משלהן לא להשתתף. עניין נוסף הוא סוג המשפחתונים הנפוץ בתל-אביב בעיקר, אני לא מכירה בערים אחרות אבל ממה שהתרשמתי בתל-אביב מדובר בבחורות צעירות המנהלות עסק זה כאפיזודה די חולפת בחייהן ולעיתים בו זמנית מקדישות עצמן לתחומים אחרים ולא להתקדמות בתחום זה עצמו (גם אם מדובר בתחום החינוך), בעיקר מסיבה זו בחרתי להכניס את בתי הקטנטנה לפעוטון ולא למשפחתון. אני מקווה שאינך רואה כשלון במאמציך, כי רבים רואים הישג במה שאת עושה ומעריכים זאת, והלוואי והיית יכולה להמשיך לקיים זאת אפילו "על אש קטנה" רק כדי שתהיי שם כששינוי יתרחש, וזה הרי טבעי ששינוי כזה יתרחש כשיוזמה כמו שלך קיימת והורים ומטפלות יפתחו מודעות לכך שאפשר לפתח ולשפר.
|
תוכן התגובה:
|