פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/3/2003 16:44 ליאת2 מאת:
דסי- צר לי לקרוא אותך ככה,- כותרת:
נשמעת עצובה ובעיקר מאוכזבת. גם לי אישית עזרת הרבה, וגם אמרתי לך זאת. לא יודעת כל כך מה לומר לך, אבל מרגישה צורך להתייחס. אני חושבת שגם אם תקטיני את הפעילות למינימום, תדברי עם אמהות טלפונית, ותתדריכי מטפלות שירצו, גם אז תעשי עבודה חשובה ומשמעותית. הורים שחשוב להם ימצאו את הדרך אליך ויבחרו משפחתון שמתאים להם. גם כך דברים יכולים להשתנות, אם גם מאוד לאט. ואולי מכאן תוכלי להגיע ליותר אנשים. חיבוק, ליאת.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/3/2003  21:21 נפלה טעות הקישור - דסי אשר
7/3/2003  21:31 באמת עצוב מאד - אלה
7/3/2003  21:43 מאד מאד עצוב, עזרת לי באופן אישי מאד... - עידית-ת
8/3/2003  01:19 תודה עידית על התגובה - דסי אשר
8/3/2003  10:11 אנטומיה של אכזבה ידועה מראש - רותי קרני הורוביץ
8/3/2003  10:55 אוף רותי שוב סחפת אותי לתוך בועה עוד קראתי את מה שכתבת לצלליה של אפרת בן צור "צוללת" אז בכלל ......הייתי בבועה מקווה שניפגש מתי שהוא..המשך שבת נעימה.:-) (ל"ת) - מעיין של ליב
8/3/2003  16:44 מודה - לא רגילה לשפת הכתיבה שלך - דסי אשר
8/3/2003  17:58 תובנות הלב הנחמץ - נועה ברקת
8/3/2003  18:05 נעים לשמוע ממך -ידעתי שתקראי - ליאת- מחבקת עם עוד משהו
8/3/2003  18:18 תודה - עידית ברקת - דסי אשר
8/3/2003  22:50 דסי היי,אני רוצה להתייחס ליזמות שלך מכמה היבטים - אנט
9/3/2003  00:17 לנעה - בינגו כפול, כמדומני, ולדסי בפראפרזה, אינך יכולה אלא לבד... - רותי קרני הורוביץ
9/3/2003  11:41 רותי - תודה, על ההבנה החוזרת (ל"ת) - נועה ברקת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש