נשמעת עצובה ובעיקר מאוכזבת. גם לי אישית עזרת הרבה, וגם אמרתי לך זאת. לא יודעת כל כך מה לומר לך, אבל מרגישה צורך להתייחס. אני חושבת שגם אם תקטיני את הפעילות למינימום, תדברי עם אמהות טלפונית, ותתדריכי מטפלות שירצו, גם אז תעשי עבודה חשובה ומשמעותית. הורים שחשוב להם ימצאו את הדרך אליך ויבחרו משפחתון שמתאים להם. גם כך דברים יכולים להשתנות, אם גם מאוד לאט. ואולי מכאן תוכלי להגיע ליותר אנשים. חיבוק, ליאת.
|
תוכן התגובה:
|