פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/3/2003 00:17 רותי קרני הורוביץ מאת:
לנעה - בינגו כפול, כמדומני, ולדסי בפראפרזה, אינך יכולה אלא לבד... כותרת:
ראשית, נעה - תודה, ונדמה לי שלא רק שהבנת בול, אלא שגם אני, נדמה לי, הבנתי לראשונה חלק מאד מהותי משלך.
ולדסי, מתנצלת. אמרתי שלפעמים איני ברורה, אך זה המחיר שאני נאלצת לשלם בכל פעם כשאני מתמרנת בין משאביי ובין הרצון שלי לגעת בשוליים, בתקרת הזכוכית. חלק מהדברים שקוף, וחלק סתום, עכור, לא מזוקק. מתנצלת על האונס שבאונס. נראה שאת יזמית, ושדחף הגמני שלי תבע את שלו.
שורה תחתונה, ממליצה לך כמו באגדות, כמו בדברי חברותי לשורות, ללכת לפי צו לבך, לבדך. לתת רק את מה שאת רוצה. לפעמים אנחנו צריכים שמישהו יעזור לנו בלתמלל את הנתיב שכתוב לנו על המצח. מה אומרים בניך? האם שאלת אותם מה לדעתם את צריכה לעשות? לי לא היה מושג ירוק שאני הולכת להקים אתר, עד שבעלי לא הושיב אותי ואמר. ומ'זתומרת לא יודעת להשתמש באינטרנט , הנה עשית זאת מצוין. ואת מוזמנת להמשיך ולהשאר עמנו - רוצה לנסות ולהיות המומחית שלנו לענייני משפחתונים?

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/3/2003  21:21 נפלה טעות הקישור - דסי אשר
7/3/2003  21:31 באמת עצוב מאד - אלה
7/3/2003  21:43 מאד מאד עצוב, עזרת לי באופן אישי מאד... - עידית-ת
8/3/2003  01:19 תודה עידית על התגובה - דסי אשר
8/3/2003  10:11 אנטומיה של אכזבה ידועה מראש - רותי קרני הורוביץ
8/3/2003  10:55 אוף רותי שוב סחפת אותי לתוך בועה עוד קראתי את מה שכתבת לצלליה של אפרת בן צור "צוללת" אז בכלל ......הייתי בבועה מקווה שניפגש מתי שהוא..המשך שבת נעימה.:-) (ל"ת) - מעיין של ליב
8/3/2003  16:44 דסי- צר לי לקרוא אותך ככה,- - ליאת2
8/3/2003  16:44 מודה - לא רגילה לשפת הכתיבה שלך - דסי אשר
8/3/2003  17:58 תובנות הלב הנחמץ - נועה ברקת
8/3/2003  18:05 נעים לשמוע ממך -ידעתי שתקראי - ליאת- מחבקת עם עוד משהו
8/3/2003  18:18 תודה - עידית ברקת - דסי אשר
8/3/2003  22:50 דסי היי,אני רוצה להתייחס ליזמות שלך מכמה היבטים - אנט
9/3/2003  11:41 רותי - תודה, על ההבנה החוזרת (ל"ת) - נועה ברקת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש