פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/3/2003 22:50 אנט מאת:
דסי היי,אני רוצה להתייחס ליזמות שלך מכמה היבטים כותרת:

ראשית,
לא היכרתי את היוזמה שלך לפני שקראתי דיון זה, אבל היא נראית לי במקום, אני זוכרת את עצמי בימי האמהות הראשונים, בנוסף לכל הבלאגן של הסטאטוס הזה, קופצת ממשפחתון לפעוטון לתינוקיה, הזויה ומבולבלת מחום יולי ומההיצע המפוקפק, בלי לדעת מי אני מחפשת. אני בטוחה שייעוץ כמו שאת מציעה היה עוזר מאד.
אם כי:
כאשר מצאתי את המשפחתלת שלנו, כמעט ברגע שנכנסתי לביתה, ועוד שיחה איתה, ידעתי שזה זה, בצורה שגרמה לי להבין שיש כזה דבר אינטואיציה אימהית. מעניין שאמא של ילד נוסף שהיה במשפחתון הזה סיפרה שגם היא הרגישה כך ... עוד דבר שהיא אמרה לי- מה את צריכה תעודות, תסתכלי על הילדים הפרטיים שלה, ואכן מדובר ב-7 תעודות הצטיינות, כפרה עליהם אחד אחד)
ולאורך החודשים האחרונים אנו מוצאים שהתחושות האלו היו טובות. כולל העליות והירידות שיש בכל דבר בחיים הלא מושלמים שלנו, וכאן מסקרן אותי לדעת כיצד היה משתלב ברומן שלנו ייעוץ מלווה מיקצועי לאורך התקופה? (אנחנו בפ"ת, דרך אגב), מדובר פה באמת בקשר מישפחתי/אישי/אינטואטיבי, שאינני יודעת מאיזה כיוון ניתן לתקוף ולשדרג אותו בצורה מקצועית.
בכך אני אולי דומה כרגע לכל אותם הורים שנהנו מההיבט המודיעיני של היעוץ שנתת, ולא המשיכו הלאה. בלינק שנתת אין רמז לתכני הליווי המתמשך, מלבד כך שהמטרה היא לתת טיפול איכותי יותר וכו', זוהי מטרה מופשטת וכללית, שעליה לא אחלוק, אבל אם אפשר קצת יותר פרטים קונקרטיים?

שנית,
גם אני עוסקת ביזמות בתקופה די מקבילה לשלך- 7 השנים האחרונות, יזמות שהיא עיסקית, ולא חברתית,במקצוע שהוא אמנם אינו סוציאלי, אך יש בו מישום חינוך הקהל הרחב ועיסוק בצרכנות נבונה והוגנת- עיצוב המוצר, ובפרט עיצוב במערכת החינוך. אני מאד מאד מבינה ולוקחת לליבי את ההרגשה שמלוה את ההחלטה להקפיא את היזמות. איזו הרגשה רעה זאת לדעת שאת מציעה את הדבר הנכון, ואנשים פשוט לא מעריכים את זה ולא מבקשים להנות מזה, הביטחון שאת עושה את הדבר הנכון אבל אומרים לך שאת מקדימה את זמנך. מחמיאים לך על החזון, אבל זה לא מנחם, את רוצה לפעול עכשיו! כן להיכנס לארץ המובטחת!
אני מאד רוצה לעודד אותך לשמור על הגחלת בפורמט האש הקטנה, שהרעיון לא יעלם, ובאיזשהו היקף, שלא מצריך ממך סחיטת אנרגיות, ימשיך להתקיים, גם קיומו של העמוד באינטרנט הוא משהו שיביא אליך אזניים שומעות ולבבות פתוחים לטפטף אליהם את הרעיונות שלך.
יש בי משהו נאיבי ואופטימי שמאד מאמין ברעיונות שמתגלגלים בשוליים, לצד המערכות הגדולות, על ידי אנשים טובים שסוחפים בכריזמה האישית שלהם. רעיונות שמתגלגלים בשיחות שמתרחשות בגינות, ברשת, אפילו באגביות של שיחות אחרות, ואני מקוה שהלך זה יעזור לשמר את פועלך.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/3/2003  21:21 נפלה טעות הקישור - דסי אשר
7/3/2003  21:31 באמת עצוב מאד - אלה
7/3/2003  21:43 מאד מאד עצוב, עזרת לי באופן אישי מאד... - עידית-ת
8/3/2003  01:19 תודה עידית על התגובה - דסי אשר
8/3/2003  10:11 אנטומיה של אכזבה ידועה מראש - רותי קרני הורוביץ
8/3/2003  10:55 אוף רותי שוב סחפת אותי לתוך בועה עוד קראתי את מה שכתבת לצלליה של אפרת בן צור "צוללת" אז בכלל ......הייתי בבועה מקווה שניפגש מתי שהוא..המשך שבת נעימה.:-) (ל"ת) - מעיין של ליב
8/3/2003  16:44 דסי- צר לי לקרוא אותך ככה,- - ליאת2
8/3/2003  16:44 מודה - לא רגילה לשפת הכתיבה שלך - דסי אשר
8/3/2003  17:58 תובנות הלב הנחמץ - נועה ברקת
8/3/2003  18:05 נעים לשמוע ממך -ידעתי שתקראי - ליאת- מחבקת עם עוד משהו
8/3/2003  18:18 תודה - עידית ברקת - דסי אשר
9/3/2003  00:17 לנעה - בינגו כפול, כמדומני, ולדסי בפראפרזה, אינך יכולה אלא לבד... - רותי קרני הורוביץ
9/3/2003  11:41 רותי - תודה, על ההבנה החוזרת (ל"ת) - נועה ברקת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש